שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » צה"ל תקף בסוריה – טיל נורה לחיפה בתגובה
במהלך הלילה
ע"פ הדיווח מערכות ההגנה האוויריות של סוריה הצליחו ליירט 6 טילים ישראלים. סוכנות הידיעות הרשמית סאנא מדווחת כי 2 אזרחים סורים נהרגו
תגיות: , ,
תקיפת יעד איראני בסוריה | צילום: By unlu, שאטרסטוק

בסוריה מדווחים כי ישראל תקפה הלילה מספר יעדים באזור חומס שבסוריה. ע"פ הדיווח, מערכות ההגנה האוויריות של סוריה הצליחו ליירט 6 טילים ישראלים שנורו לסוריה. סוכנות הידיעות הרשמית סאנא מדווחת כי 2 אזרחים סורים נהרגו ועוד 6 נפצעו בהתקפה הישראלית.

מקור צבאי מסר ל'סאנא' כי בשעה 1:26 היום, ישראל ביצע התקפה אווירית בטילים מצפון מזרח ביירות בכיוון כמה נקודות שבאזור המרכז.

עוד בנושא
איראן ניסתה להחדיר חומרי נפץ ליהודה ושומרון

אחד הטילים ששיגר הצבא הסורי החטיא את המטוסים הישראלים, חצה לשטח הימי בגובה רב והתפוצץ מעל הים מול חופי חיפה. רסיסיו נפלו לים ולא גרמו לנזק. מערך ההגנה האווירית של צה"ל עקב אחרי הטיל אך החליט לא ליירטו משום שלא סיכן אזרחים. כל ע"פ דיווח של ניר דבורי בחדשות 12.

בסוכנות הידיעות 'סאנא' נכתב כי "מערכות ההגנה האווירית בלמו את התוקפנות והפילו את רוב הטילים של האוייב, וכתוצאה להתקפה נפלו שני אזרחים ונפצע אזרח אחר בנוסף לכך נפצעו עוד 6 חיילים ונגרמו נזקים".

התקיפה הלילה מצטרפת למספר תקיפות ישראליות בסוריה בתקופה האחרונה. לפני שבוע דווח כי ישראל ביצעה ירי של שני טילים מרמת הגולן לעבר בניין ריק מדרום לדמשק. לפי הדיווח, אחד הטילים יורט ולא היו נפגעים באירוע.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים