שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח עם נשיא טורקיה
לאחר השחרור
בנט אמר לארדואן, כי מדובר בפתרון סוגיה הומניטרית וציין לטובה את צירי התקשורת בין המדינות, שתפקדו ביעילות ודיסקרטיות בשעת משבר
דגלי ישראל וטורקיה | צילום: y FreshStock, שאטרסטוק

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח לפני זמן קצר (חמישי), עם נשיא טורקיה, רג׳פ טאיפ ארדואן. ראש הממשלה בנט הודה לנשיא ארדואן על מעורבותו האישית בהשבתם של נטלי ומורדי אוקנין לישראל.

רה"מ הביע הערכה על הטיפול בסוגיה בצד הטורקי, בכל הדרגים, בימים האחרונים, במטרה להביא את הנושא לפתרונו. בנט אמר, כי מדובר בפתרון סוגיה הומניטרית וציין לטובה את צירי התקשורת בין המדינות, שתפקדו ביעילות ודיסקרטיות בשעת משבר.

מוקדם יותר היום קיימו ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר החוץ, יאיר לפיד שיחה ראשונה עם נטלי ומורדי אוקנין ועם בני משפחתם.

כזכור, מוקדם יותר היום נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שוחח בטלפון גם הוא עם נשיא טורקיה, רג׳פ טאיפ ארדואן. "השיחה התנהלה באוירה חיובית", מסרו. במהלך השיחה הודה הנשיא הרצוג לנשיא ארדואן על מעורבותו ותרומתו האישית להשבת הזוג אוקנין למדינת ישראל.

במהלך השיחה הנשיא ארדואן הדגיש את החשיבות שהוא מייחס ליחסים עם ישראל, אשר לדבריו חשובים ביותר לשלום, לביטחון וליציבות במזרח התיכון.

הנשיא הרצוג בירך על הכוונה שטורקיה וישראל יקיימו דיאלוג מקיף בנושאים בילטרליים ואזוריים הנוגעים לשלום האזורי. השניים קבעו להמשיך ולעמוד בקשר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים