שיתוף
תגובות
דעות » רוצה לקבל משהו? שחררי
רגע לנפש
לפעמים אותו מעשה יכול להפיק שתי תוצאות שונות, הכל תלוי באנרגיה שלנו • מה שנכנס למוח האנושי – זה מה שיוצא ממנו • אז מה את מכניסה למוח שלך כדי שיעזור לך?
תגיות:
| צילום: Romolo Tavani, שאטרסטוק

כולנו רוצים לקבל בחיים. לקבל שמחה, לקבל אהבה, לקבל בריאות, לקבל כסף. הגיוני סך הכל. איפה הבעיה? שלפעמים אני רוצים מדי. כשנכנסים לרצון חזק מדי, יש סביבנו אנרגיה של דרישה. זה כמו להגיד: נו, נו, שיקרה כבר. נו, התפללתי, למה זה לא קורה? שיקרה כבר, שיקרה כבר, שיקרה…

איפה הבעיה? הבעיה היא שהאור הטוב של הבורא, הוא אור בזכות עצמו. הוא לא בידיים שלנו. הוא לא בא והולך לפי דרישה שלנו. אז מה אם התפללנו ממש חזק – מי אמר שאבא חייב לנו? לפעמים גם אם אנחנו ברוח של חסד או תפילה, אנחנו בלחץ ובחוסר סבלנות. אלו תכונות שלא מאפשרות לאור להגיע אלינו.

קחו בקבוק ותלחצו אותו בין האצבעות. המים יזרמו? לא, עצרתן את הזרם. זה מה שלחץ עושה לשפע, לאור, עוצר אותו.

איך כן גורמים לטוב להגיע אלינו? כשמשחררים, כשמשתחררים. כמובן אין זה אומר שמיד נקבל את מבוקשנו, אבל זו בדיוק עבודת המידות: להיות באנרגיה של שחרור כדי לאפשר לרגע הזה כן להגיע. הרעיון להיות בשחרור, תקף לכל מצב. נניח את בעלת עסק ואת בתקופה של "עצלנות". לא מתחשק לך לקדם את העסק, להפיץ אותו, לשווק אותו, להשיג עוד לקוחות. בא לך להיות עצלנית קצת. השאלה מה את עושה עם זה. יושבת בבית וכועסת על עצמך שאת לא בסדר? מדוכאת ממצב העסק ומאיך שאת מתייחסת אליו? מתוסכלת מזה שאת עצלנית? זה הסוד. האם את מסוגלת לקבל את עצמך גם כשאת עצלנית ולהיות משוחררת שם? להבין שכרגע את במצב של חוסר עשייה אבל זה בסדר, ואת משוחררת?

תבינו: התסכול, הכעס, העצבים או הדיכאון, ממילא לא ישנו את המצב. אז לפחות תנסו להיות בראש אחר, מקבל, מכיל, משוחרר. יש יותר סיכוי שתקבלו כוח וחשק להתחיל לפעול, מאשר אם תהיו ברגשות השליליים, שהם רק מחפרים אותנו יותר בסיטואציה ולא מאפשרים לנו לצאת משם כלל.

מתח נפשי, לחץ, תסכול ויתר הרגשות הללו – לא יביאו לנו את התשובות או הפתרונות, הם רק יגרמו לנו לשקוע ולהיות אומללות יותר. אם זה קרה לכן, אל תרגישו רע. מחר יום חדש, קומו, שתו משהו טעים, צאו לשמש, תתפללו, דברו עם עצמכן שיחה אישית ותזכרו שכל יום הוא יום שבו הכל יכול לקרות, כל יום הוא יום חדש אצל הבורא. אם אתמול לא הצליח – לא מחייב שגם היום לא יצליח. היום מנסים מחדש, ובעיקר הרוב תלוי באנרגיה שתביאו. אם תזמזמו כל הזמן שאין לכן כוח, שאתן לא בסדר, שאתן לא מצליחות – זה מה שייכנס למוח וזה מה שהוא יוציא. אם תזמזמו מילים של העצמה, של כוח, של חיוביות – זה מה שייכנס למוח וזה מה הוא יוציא.

אז אלו אנרגיות אתן מגייסות לטובת המוח שלכן? 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים