שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » ריאליטי רכשה בחולון ומגה בבי"ש
סקירת עסקאות
האחים חג'ג' רכשו מגרש במתחם דקל בבלי ב-188 מיליון שקל; חן ואיתי גינדי רוכשים מגרש ברח' אינשטיין ת"א ב-215.5 מיליון שקל
לחיצת יד ושקלים | צילום: AppleZoomZoom, שאטרסטוק

קרן ריאליטי רכשה מגרש רחב ידיים ברחוב המרכבה בחולון, בתמורה ל-74 מיליון שקל בתוספת מע"מ.
במקום מתוכנן מרכז לוגיסטי מתקדם, חוות שרתים עילית ושטחי משרדים והיי-טק.

הרכישה התבצעה במסגרת הליך פירוק שיתוף (התמחרות) ושטח המגרש הוא כ-9 דונם. הערכה היא, כי במקום ניתן יהיה לבנות כ-50,000 מ"ר עילי, במסגרת תב"ע נקודתית.

מרכז לוגיסטי ענק

בתוך כך, הודיעה השבוע מגה אור החזקות, בשליטת צחי נחמיאס, כי הגדילה את חלקה במתחם הלוגיסטי הענק המתוכנן באזה"ת בית שמש, על קרקעות מפעל המלט הר טוב.

אשתקד רכשה מגה אור בשיתוף משפ' וייל, קרקעות בשטח כ-81 דונם בבית שמש, תמורת 63 מיליון שקל.
הרכישה הנוכחית מתייחסת למחצית שטח בן 163 דונם, בתמורה ל-65 מיליון שקל. העסקה מתבצעת מול משפ' וייל ושני השותפים יחזיקו עתה במתחם משותף בן כ-300 דונם.

בכוונת השותפים, להקים במקום מתחם תעשיה ולוגיסטיקה ענק, בהשקעה של מאות מיליוני שקלים. מפעל המלט חתם על הסכם שכירות מול מגה אור ווייל לטווח של 5 שנים.

חג'ג' חוזרים לשוק

האחים צחי ועידו חג'ג' חוזרים לשוק הרכישות ובתחילת השבוע דיווחו על רכישת 76% ממגרש במתחם קולנוע דקל לשעבר, בשיכון בבלי בצפון ת"א.

חג'ג' ישלמו 188 מיליון שקל בתוספת מע"מ לעיריית ת"א, בעלת הזכויות, לאחר שהצעתם היתה הגבוהה במכרז. שטח המגרש הכולל 6,662 מ"ר והתב"ע התקפה היא 1770א' (בבלי-דקל) מ-2005.

התוכנית מאפשרת הקמת 38 קומות ו-114 יח"ד (100%), אך חג'ג' מעריכים כי ניתן יהיה להגדיל משמעותית את זכויות הבניה בהתאם לתוכנית תא/5000.

חן ואיתי גינדי למגרש של חג'ג'

היזמים חן ואיתי גינדי רכשו מגזית ישראל, בשליטת חיים כצמן, 50% ממגרש בשטח כ-5.5 דונם המיועד ל-212 יח"ד ושטחי מסחר ברחוב אינשטיין בצפון ת"א, בסמוך לשדה דב (הקטע המערבי). במחצית המגרש הנותרת, מחזיקים בעלים פרטיים.

כפי שדווח לראשונה ב'בחזית מדיה', בחודש שעבר מכרו האחים חג'ג' 82% ממגרש ל-188 יח"ד ו-2,000 מ"ר מסחרי ברחוב אינשטיין 36א, בתמורה ל-262 מיליון שקל שישולמו עד אוקטובר 2021.

הקונה היא חברה בת מקבוצת הבניה רמי שבירו. חג'ג' הם בעלי זכויות ב-2 מגרשים נוספים ברחוב אינשטיין ומנהלים קבוצות רכישה ב-5 מגרשים. שווי כל מגרש כ-300 מיליון שקל.

הקטע המערבי ברחוב אינשטיין, נהנה ממבטים פתוחים לים ומצוי בתנופת פיתוח עקב ההחלטה על פינוי שדה דב ואישור סופי של תב"ע חדשה, המגדילה מהותית את זכויות הבניה, בהתבסס על תוכנית תא/5000.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים