שיתוף
תגובות
דעות » שאלון אבחון קצר ופוקח עיניים
מילה ממני
מ1 ועד 10, כמה כיף לך לחזור לשגרה? ומה אומרת ההרגשה שלנו כלפי השגרה היומיומית? וגם, כמו תמיד, בכל חג, ובמיוחד בפסח, הייתי מופתעת ביומיים האחרונים של החג
פסח | צילום: tomertu, שאטרסטוק

כמו תמיד, בכל חג, ובמיוחד בפסח, הייתי מופתעת ביומיים האחרונים של החג לגלות שאוטוטו – זהו.

בפסח זה קורה לי עוד יותר מחגים אחרים. אולי בגלל שזה החג שמתכוננים אליו הכי הרבה, שבועיים לפני שהוא מגיע הבית כבר הפוך, אין ארוחות מסודרות, וריח של פנטסטיק זה הבושם של רוב הנשים בסביבה. ורק מתיישבים לליל הסדר, מגיעים לחסל סידור פסח, יש יום אחד או גג יומיים של חול המועד כדי להתלבט לאן יוצאים מחר, ו-זהו! נגמר. מה, כל כך הרבה אנרגיות ובלאגן היו פה, וכבר חוזרים לשגרה?

אבל השנה, חוץ מההפתעה הקבועה, חיכתה לי הפתעה נוספת. כי עם האכזבה הקטנה ש-זהו, החג מסתיים לו, היתה בי גם תחושת ציפייה. הנה מגיע הקיץ, וחוזרים לעבודה, ויש כמה פרויקטים שחיכו לאחרי פסח ואואטוטו אפשר להתחיל לעבוד עליהם. ומדורים חדשים שעתידים לעלות כאן במסגרת המפגש השבועי שלנו לפי הבקשות שלכן, ואני בטוחה שתאהבי. ויש לי גם קבוצה נוספת של בעלות עסקים שאני הולכת להעביר להן קורס על שיווק, וכמה לקוחות חדשים שסגרתי איתם על כתיבה או מיתוג או קמפיין והם רק מחכים לאחרי פסח כדי שנתחיל להריץ את העסק שלהם יחד, ואיזה כיף שמתחילה השגרה!

זה די חדש לי, השמחה הזו. כי אני טיפוס שאוהבת לגוון, לשנות, לחדש, שגרה מונוטונית היא לא ממש האופי שלי. ובתור תלמידה בבית ספר ממש חיכיתי מחופש לחופש, וגם כשהתחלתי לעבוד במשרד במשרה הראשונה שלי, שהייתה די משעממת, החופש היה בשבילי ממתק שחיכיתי לו. אז מה זה אומר שפתאום אני אוהבת את השגרה שלי ושמחה לחזור אליה?

אולי אפשר להמציא שאלון כזה:
כמה את אוהבת את השגרה שלך מ1 עד 10? מה משמח אותך בלחזור לשגרה? לאיזה רגעים שגרתיים את מחכה?האם יש חלק בשגרה שמקשה עלייך לחזור אליה, משימה או התנהלות או הרגשה שהיית מעדיפה להוציא מחוצה לה? אם כן, איך תוכלי לעשות את זה? האם יש הרגל שהיית שמחה להכניס אל תוך השגרה? והאם יש לך דרך להוסיף לשגרה פעילות שתגרום לך לאהוב אותה, להתחבר אליה וליהנות בה יותר, לפחות מפעם לפעם?

השגרה שלנו אומרת הרבה על החיים שלנו, והיא זו שקובעת לנו איכות חיים. אם נעצור לרגע לבחון אותה בשאלון הפחות שגרתי הזה, אפשר לגלות, לשפר, לשנות.

מירי הופמן יגלניק היא עורכת הלובי הנשי בבחזית

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים