שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » שגריר איראן בבריטניה ננזף; גנץ מיהר להגיב
בעקבות התקיפה
השר לענייני המזרח התיכון במשרד החוץ הבריטי אמר לשגריר האיראני כי בריטניה דורשת מאיראן לחדול מביצוע פעולות שפוגעות בשלום ובביטחון באזור
תקיפת ספינה, אילוסטרציה | צילום: ImageBank4u, שאטרסטוק

לאחר הודעות ארצות הברית ובריטניה אמש (ראשון) על כך שאיראן היא זאת שאחראית לתקיפת הספינה הישראלית שבה נהרגו 2 אנשי צוות. שגריר איראן בבריטניה זומן לשיחת נזיפה במשרד החוץ בלונדון.

השר לענייני המזרח התיכון במשרד החוץ הבריטי אמר לשגריר האיראני כי בריטניה דורשת מאיראן לחדול מביצוע פעולות שפוגעות בשלום ובביטחון באזור.

דובר משרד החוץ האיראני הגיב לשיחת הנזיפה שקיים השר לענייני המזרח התיכון במשרד החוץ הבריטי עם השגריר האיראני: "איראן תגיב באופן מיידי לכל איום על ביטחונה. ההאשמות של ארה"ב ובריטניה הן סותרות, שקריות ופרובוקטיביות".

בתוך כך, שר הביטחון בני גנץ התייחס בישיבת הסיעה לתקיפת הספינה במפרץ עומאן: "אנחנו מדינה עצמאית ונדאג לאינטרסים הביטחוניים שלנו בכל רחבי המזרח התיכון ככל שנצטרך. תמיד נשמח להחליף עם בריטניה וארצות הברית דעות ומחשבות בנושאים השונים".

כזכור אמש פורסם כי מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן הודיע כי ארצות הברית חקרה, ואיראן היא זאת שעומדת מאחורי תקיפת הספינה אמש. בלינקן אף אמר כי ארצות הברית שוקלת את צעדיה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים