שיתוף
תגובות
בריאות » שיח מדיקל נכנסת לפעילות בריכוזים חרדים בירושלים
נגישות לציבור
חברת הקנאביס הרפואי שמספקת מוצרים בכשרות מהדרין רכשה 51% מרשת בתי המרקחת מדי פלוס; בתי המרקחת משרתים כ-3,000 לקוחות בחודש בריכוזים חרדים
בתי מרקחת מדי-פלוס

שיח מדיקל, הודיעה אמש לבורסה על רכישת שליטה (51%) בחברה המנהלת שני בתי מרקחת בירושלים – מדי-פלוס, הממוקמים בריכוזים חרדים בכנפי נשרים ובבר אילן. בתי המרקחת 'מדי פלוס' מנפקים ומוכרים, בין היתר, מוצרי קנאביס רפואי.

פעילותה העיקרית של מדי-פלוס היא ניהול שני בתי מרקחת בירושלים, האחד ברח' כנפי נשרים והשני ברח' בר-אילן. בתי המרקחת מנפקים ומוכרים מוצרי קנאביס רפואי החל משנת 2020, בעיקר באזור ירושלים ומרכז הארץ, לכ-3,000 לקוחות קצה בכל חודש.

בתמורה למניות, תשלם שיח מדיקל למוכרים סך של כ-2.5 מיליון ש"ח. בנוסף לתשלום המובטח, בכפוף לעמידה ביעדים שנקבעו בהסכם, לרבות הכנסות מצטברות של כ-88 מיליון ש"ח של מדי-פלוס במהלך השנים 2023-2025 והגעה ליעדי רווחיות בתקופה זו, עשויים המוכרים להיות זכאים לתשלום מהחברה בסך מצטבר במזומן של עד כ-4.5 מיליון ש"ח. עוד הוענקה לשיח אופציה לרכישת יתרת המניות (49%) במדי-פלוס במהלך תקופה בת 7 שנים ממועד ההשלמה בתמורה לסך כולל של 8 מיליון ש"ח, ובתנאים שנקבעו בהסכם הרכישה. 

שיח מדיקל הינה חברת הקנאביס הרפואי הראשונה, המציגה מוצרים בכשרויות מהודרות, כך שגם בעלי רישיון לקנאביס רפואי המקפידים על כשרות יוכלו להשתמש במוצרי החברה ללא חשש. לפני מספר חודשים הודיעה החברה כי כל גידולי החברה בשנת השמיטה נעשים בפיקוחו של הרב אפרתי ולאחרונה השיקה החברה שמני קנאביס רפואי בכשרות המהודרת של בד"צ מהדרין בראשות הרב רובין.

יוגב שריד, מנכ"ל שיח מדיקל גרופ מסר: "אנו מאמינים כי עם הצמיחה העקבית במספר המטופלים בישראל והתכנית להרחבת רשת בתי המרקחת, נשרת מספר גדול יותר משמעותית בעתיד. אחוז ניכר מלקוחות בתי המרקחת הנרכשים נמנים על המגזר הדתי-חרדי. אנו מאמינים כי לקוחות אלו יראו ערך מוסף במוצרי שיח אשר הינם היחידים בארץ בעלי אישור שמיטה וכשרות מהודרת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים