שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » שני חשודים חצו מלבנון, צה"ל עצר אותם
לאחר מרדף
ששני חשודים זוהו חוצים את הגבול מלבנון לישראל במרחב הסמוך למושב דוב”ב, לאחר מרדף באיזור שכלל רימוני הלם נתפסו השניים בידי צה"ל
תגיות: , ,
לוחמי צה"ל בזירת פיגוע, ארכיון | צילום: דובר צה"ל

כוחות גדולים של צה”ל ערכו הבוקר (ה’) סריקות נרחבות בצפון הארץ, באזור הגליל העליון, לאחר ששני חשודים זוהו חוצים את הגבול מלבנון לישראל במרחב הסמוך למושב דוב”ב. מספר פצצות תאורה נורו באוויר. בצה”ל מעריכים כי שני החשודים הם ככל הנראה מהגרי עבודה. תושבים באזור נקראו תחילה להישאר בבתיהם אך מאוחר יותר הונחו לחזור לשגרה. צירי תנועה נחסמו למעבר כלי רכב אזרחיים, כאשר דווח לאחר מכן כי לאחר מרדף, צה"ל לכד שני חשודים שחצו את הגבול מלבנון.

ראש ועד היישוב דוב"ב, דניאל פרץ, אמר הבוקר כי במהלך הלילה התקבל דיווח על חדירה ודאית ליישוב, וכל הדרכים ליישוב נסגרו. עם זאת, פרץ ניצל את הבמה ואמר כי החשש של התושבים כעת כלל לא מתמקד במצב הביטחוני. "אנחנו לא מפחדים למות מכדור של חיזבאללה, המצב הכלכלי מפחיד אותנו הרבה יותר, הבשורה שקיבלנו אתמול על הרפורמה הרבה יותר מסוכנת מבחינתנו. אנחנו נצא עליה למלחמת חורמה. 60 שנה אנחנו מתפרנסים מהחקלאות, וזה העתיד שלנו ושל הילדים שלנו. אני קורא לראש הממשלה בנט להתעשת ולבטל את ההחלטות האלה. לחיזבאללה ולמצב הביטחוני אנחנו רגילים פה, אנחנו חיים עם זה. עם הגזירות לא נוכל לחיות. תהיה פה מלחמת חורמה, מלחמת עולם".

בשעות הבוקר התמקדו הכוחות במטעים ובוואדיות הסמוכים ליישוב. הצבא השתמש מדי פעם ברימוני הלם, בניסיון להניס את המסתננים.

מצה"ל נמסר כי "במהלך הלילה, תצפיות צה"ל זיהו שני חשודים שחצו משטח לבנון לשטח ישראל. בשעות אלו, כוחות צה"ל מנהלים מרדף אחר שני החשודים ופועלים בכלל האמצעים על מנת לעצור אותם. כוחות צה"ל מבצעים בידוד של מרחב הימצאות החשודים שכולל פריסת כוחות וחסימת צירים. התושבים בשני יישובים סמוכים לאזור המבודד הונחו להישאר בבתיהם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים