שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "שסבך ימשיך להיות גאה בך בשמים"
הרבנים הראשים
הרב דוד לאו: "יעזור הקב״ה שיהיה לך את היכולת לחבר ולייצג את כלל חלקי העם". הרב יצחק יוסף: "תמשיך לפעול למען העם היהודי ולקדם שם שמים"
הרב יצחק יוסף והנשיא בוז'י הרצוג

הרב הראשי לישראל הגר״ד לאו שוחח בדקות האחרונות עם הנשיא הנבחר יצחק הרצוג ובירכו לרגל היבחרו לתפקיד, "יעזור הקב״ה שיהיה לך את היכולת לחבר ולייצג את כלל חלקי העם ולהמשיך את הדרך הגדולה של אביך של סבך הגדול שאתה קרוי על שמו".

הראשון לציון הרב הראשי לישראל שוחח עם הנשיא הנבחר מר יצחק הרצוג ואמר לו: "כבוד גדול למדינת ישראל שהנשיא הנבחר שלה ממשיך את שושלת סבו הרב הראשי הראשון לישראל הרב יצחק אייזיק הרצוג ומייצג בגאון את העם היהודי, אני מאחל לך שסבך ימשיך להיות גאה בך בשמים בכל תקופת נשיאותך ותמשיך לפעול למען העם היהודי ולקדם שם שמים כפי שעשית עד היום״ הנשיא הנבחר הודה לרב הראשי ואמר: ״אני בהחלט מרגיש את כובד המשא על כתפי ומצפה לקיים את שליחותי בגאווה ובאמונה".

רב הכותל המערבי והנהלת הקרן למורשת הכותל מברכים את נשיא מדינת ישראל הנבחר

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א והנהלת הקרן למורשת הכותל המערבי מברכים את יצחק הרצוג נשיא מדינת ישראל הנבחר. "אנו בטוחים שישראל התברכה בנשיא עם יסודות יהודיים עמוקים אותם ינק מבית סבו ומבית אביו אשר ישא את שמה של ישראל ברמה".

יו״ר שס, השר אריה דרעי: "מברך את יצחק הרצוג לרגל בחירתו לתפקיד נשיא המדינה. אין לי ספק שהנשיא הרצוג יפעל לאיחוד כל חלקי העם בימים שאנו כל כך זקוקים לכך. ולגברת מרים פרץ: את אות ומופת, סמל בעם ישראל. ניהלת מערכה מכובדת ומעוררת כבוד וכולנו מלאי הערכה כלפייך".

שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן: "ברכותיי לידידי מר יצחק (בוז׳י) הרצוג להיבחרו לתפקיד החשוב נשיא המדינה ומאחל לו הצלחה גדולה. לנשיא הרצוג היסטוריה וייחוס ראויים, כבנו של הנשיא הקודם חיים הרצוג ונכדו של הרב הראשי יצחק הרצוג ז״ל. בוז׳י התברך בכשרונות רבים וכאיש עשייה רבה לאורך השנים. אני בטוח שיביא כבוד בתפקידו לכלל אזרחי ואוכלוסיות ישראל, מתוך שמירה ויחס למסורת ישראל בארץ ובעולם".

ח"כ יעקב טסלר: "מברך את ידידי יצחק הרצוג לבחירתו ברוב קולות לנשיאה ה-11 של מדינת ישראל. מאחל לו כהונה ברוכה ומוצלחת בס"ד. בכשרנותיו, נסיונו ונועם הליכותיו אני בטוח כי ייצג אותנו בכבוד ויצליח לפעול לאחדות בעם ישראל במיוחד בתקופה זו".

ח״כ משה אבוטבול ממפלגת ש״ס כתב: "מזל טוב לידידי היקר יצחק בוז׳י הרצוג על בחירתו לנשיא המדינה ה-11. ‏כמי שמכירו שנים רבות בטוחני שהוא יביא כבוד למוסד הנשיאות ולמדינת ישראל, כפי שעשה בתפקידיו הקודמים. ‏בוז׳י ידידי, עבודה קשה לפניך לחבר ולאחד את כל חלקי העם, בפרט לאחר ההסתה הקשה שהציבור החרדי סבל בתקופת הקורונה".

ח"כ יוסף טייב מסיעת ש"ס: ברצוני לברך את ידידי יצחק (בוז'י) הרצוג לרגל בחירתו לכהן פאר בתפקיד נשיא מדינת ישראל ה-11. בתפקידי כח"כ ונציג העולים בתנועת ש"ס פעלתי יחד עם הנשיא הנבחר למען התפתחות הקהילות היהודיות בתפוצות. אין לי אלא לברכו שבעז"ה יצליח בתפקידו הרם ובפרט בתקופה זו שתפקידו לאחד בין כל חלקי ופלגי העם כי עם אחד אנחנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים