שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » שר החינוך נפגש עם שגריר איחוד האמירויות
לראשונה
השר גלנט הודיע על הקמת תכניות לחילופי סטודנטים, חילופי מורים ולחילופי תלמידים בין שתי המדינות
גלנט עם שגריר איחוד האמירויות | צילום: תקשורת שר החינוך

שר החינוך יואב גלנט נועד היום (ראשון) עם שגריר איחוד האמירויות. השניים, שנועדו בלשכת שר החינוך בירושלים, בירכו על כינון היחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות ושוחחו על האתגרים המשותפים למערכות החינוך בישראל ולאיחוד האמירויות.

שר החינוך, יואב גלנט, ציין כי החינוך הוא הגורם החשוב ביותר לחיזוק השלום בין המדינות והודיע על הקמת צוות מקצועי שיעסוק בקידום החינוך בין ישראל ואיחוד האמירויות. בפרט, דובר על הקמת תכניות לחילופי סטודנטים, לחילופי מורים ולחילופי תלמידים בין שתי המדינות.

במהלך השיחה הזמין שר החינוך גלנט את מקבילו שר החינוך האמירתי לביקור רשמי בישראל. בנוסף, הביע השר גלנט הערכה רבה למדיניותו של ראש ממשלת איחוד האמירויות, מוחמד בן ראשד אאל מכתום, המקדמת מסחר, תיירות ושיתופי פעולה הדוקים בין שתי המדינות, גם במשך השבועות האחרונים. השגריר הביע עניין רב בקידום הקשרים בין שתי המדינות בתחומים שונים ובפרט בתחום החינוך.

שר החינוך יואב גלנט: "איחוד האמירויות הצטרפה לשורת מדינות ערביות שחתמו לאחרונה על הסכמי שלום עם מדינת ישראל, מתוך הכרה בעוצמתה. נועדתי היום לראשונה עם השגריר מוחמד אל חאג'ה ושמחתי לפגוש שותף של מדינת ישראל. אני מודה לו על השיחה החמה ועל נכונות להתנעת תכניות לשיתופי פעולה בין שתי המדינות בתחום החינוך. תודתי לראש הממשלה, בנימין נתניהו, על קידום השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים