שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תושבי ביתר עילית יפגינו הלילה נגד המשטרה
בעקבות חסימת הכביש
לטענת התושבים בביתר "השוטרים מחליטים על דעת עצמם לבצע חסימה בכביש מרכזי כל כך, ללא שום סיבה ביטחונית נראית לעין, ובכך נגרם עוול גדול לתושבים"
פקק תנועה | צילום: ChameleonsEye, שאטרסטוק

תושבי העיר ביתר עילית יפגינו הלילה (ה') בשעה 22:00 נגד החלטת שוטרים לחסום את כביש המנהרות תוך בדיקת תעודות זהות בכל רכב ורכב, לכל הנוסעים, דבר אשר גרם לפקקים גדולים לנוסעים לכיוון ביתר. "ללא כל סיבה בטחונית", לטענתם של התושבים.

לטענת התושבים בביתר "השוטרים מחליטים על דעת עצמם לבצע חסימה בכביש מרכזי כל כך, ללא שום סיבה ביטחונית נראית לעין, ובכך נגרם עוול גדול למאות ואלפי נוסעים שנאלצים לעמוד בפקק יותר משעתיים בכל פעם עם משפחות וילדים."

ראש העיר מאיר רובינשטיין, הוזעק למקום יחד עם כמה חברי עירייה שלאחר דין ודברים שכלל צעקות ומהומה רבה, הצליחו לשחרר את התנועה שעתיים לאחר שנחסמה.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר במחסומים המבוצעים במסגרת המאבק המשטרתי המתמשך בעברייני הרכוש באזור. המשטרה פועלת כל העת למניעת עבירות רכוש וגניבת כלי רכב בעיר ירושלים והעברתם לשטחי איו"ש, פעילות המייצרת מניעה ואיתור של עברייני רכוש. לצד המשך הפעילות החשובה הזו למען הציבור ושמירת רכושו, תפעל המשטרה להקטין את עומסי התנועה באזור ככל שניתן, זאת במטרה להקל על משתמשי הדרך".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים