שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תלמידי חומש סוחבים ברגל אספקה לישיבה
קילומטרים ברגל
בעקבות האיסור על הגעת רכבים לחומש, נאלצו תלמידי ורבני הישיבה לעשות דרכם לישיבה קילומטרים ארוכים תוך שהם נאלצים לסחוב ציוד ואוכל לתלמידי הישיבה | צפו בתיעוד
ישיבת חומש | צילום: ישיבת חומש

הממשלה ממשיכה להדק המצור על ישיבת חומש. הבוקר (ד') נאלצו רבני הישיבה והתלמידים לצעוד קילומטרים ארוכים בדרכם לחומש, תוך שהם נאלצים לסחוב ארגזי אוכל, אספקה

הרבנים, בניהם ראש הישיבה הרב אלישמע כהן והתלמידים נאלצים לעשות דרכם לישיבה ברגל, לאחר שרכבים אשר עושים דרכם לישיבה נחסמים ומוחרמים. מדובר בפרקטיקה חדשה בה נוקטת הממשלה כנגד הישיבה בשבועות האחרונים. עד כה הוחרמו מעל 5 רכבים אשר עשו דרכם לישיבה.

נזכיר כי מאז רצח יהודה דימנטמן הי"ד, החלה הממשלה לפעול כנגד הישיבה במקום, והחלה לפעול לפינוייה מהיישוב. תחילה לא נחסמו רכבים אשר עשו דרכם לישיבה, לאחר מכן, החלו לאסור על הכנסת ציוד לישיבה וליישוב. לאחר תקופה נוספת נבנו מחסומים בדרך ליישוב ורק מספר רכבים מצומצם אושר להגיע לישיבה. ובשבועות האחרונים, החלה פרטיקה חדשה, והממשלה החלה לחסום את כלל הרכבים אשר עושים דרכם ליישוב ולישיבה.

נציין כי למרות הקשיים וההתנכלות בישיבה מספרים כי הלימוד אינו נפגע, והתלמידים ממשיכים מידי יום במסירות להמשיך וללמוד במקום חרף הקשיים. גם היום המשיכו התלמידים ללמוד בבית המדרש, והשיעורים והסדרים יתקיימו כרגיל. ותבניות עם ארוחת הצהרים לישיבה.

בישיבת חומש, המשיכו הבוקר לקרוא לחברי הממשלה שלא לתת פרס לטרור, ולהסיר המצור מחומש "הלימוד בחומש, ימשיך כמו ב-15 שנים האחרונות, חומש כבר הוכיחה כי כאשר יענו אתנו כן נרבה וכן נפרוץ, אבל עצוב לנו על חברי הממשלה, שבתקופת טרור קשה, שקברנו תלמיד, הם בוחרים לרדוף דווקא את הישיבה, אבל הם יכולים לתקן עוד היום. איפה אורבך? איפה כלפון? בנט ושקד? איפה אלקין? אנו קוראים לממשלה הפסיקו לרדוף את ההתיישבות ואת קורבנות הטרור, די להתנכל לחומש", נמסר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים