שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » תרופת הפלא לקורונה הפכה לרשמית
כפי שנחשף ב'בחזית'
המרכז הרפואי הדסה בהודעה רשמית על התרופה החדשה לקורונה. "חולי קורונה השוהים בבית, מגיעים לקבלת טיפול חד פעמי בהדסה, אשר ימנע החמרת מחלתם וצורך באשפוז"
אח של הדסה עם התרופה | צילום: הדסה

הדסה פתחה היום במבצע חדש, שמטרתו למנוע החמרת מחלת הקורונה בחולים בתחילת מחלתם ולאפשר להם טיפול ביתי ללא אשפוז בבית החולים. הטיפול המבוצע כאשפוז יום אורך כשעתיים, מהן שעה אחת הינה להשגחה וההגעה אליו היא באמבולנס בלבד – כנדרש מחולי קורונה מאומתים.

הטיפול מיועד לחולים בימים הראשונים של המחלה עם אבחונם כחיוביים בבדיקת מטוש (PCR). הטיפול מורכב מנוגדנים מונוקלונאליים שמרוכזים בתרופה מסחרית המותרת לשימוש בישראל ושמה: BAMLANIVIMAB.

הנוגדנים המרוכזים שהוכנו ע"י החברה בתהליך של הנדסה גנטית, במידה וניתנים מוקדם במהלך המחלה – מסייעים לחולה להתמודד עם נגיף הקורונה ומונעים התדרדרות במצבו של המטופל וצורך באשפוזו בבית החולים. "הדסה קוראת לחולים מאזור ירושלים שאובחנו כחיוביים להגיע ללא שיהוי להדסה עין כרם, לקבלת הטיפול החשוב הזה", נמסר.

"אנו פונים לחולים מאומתים, בעלי גורמי סיכון המתחילים לפתח תסמינים של קוצר נשימה או שיעול, בדגש על קבוצות החולים הבאות: מטופלים בתרופות נוגדות חיסון. מטופלים בכימותרפיה. מטופלי דיאליזה. מושתלי איברים. מחלת ריאות המחייבת טיפול קבוע בתרופות/משאפים גיל מעל 65".

"הטיפול יינתן בימי חול בין השעות 8:00 ל15:00. על מנת לקבל את הטיפול יש להצטייד בתוצאת הבדיקה החיובית ובסיכום מידע רפואי. ההגעה להדסה תתאפשר באמצעות אמבולנסים בלבד (מד"א/איחוד הצלה/פרטיים בתנאי הבידוד העומדים בכללי משרד הבריאות)". אתמול כבר התקבלו לטיפול החולים הראשונים, והיום מטופלת נוספת. היו אלו מטופלים בגילאי 60+ אשר שניים מהם מושתלי איברים.

כזכור, ב'בחזית' נחשף בשבוע שעבר כי בצל מבצע החסונים הנרחב של מערכת הבריאות ופריצת הדרך בבית החולים איכילוב עם המצאת תרופה קיימת שהוכיחה את עצמה כיעילה מלמעלה מ-95% גם לחולי קורונה, מתברר כי בשקט בשקט וללא רעש וצלצולים, הגיעה לישראל מארצות הברית תרופת הפלא הייחודית 'מונוקלונל' שהנו סוג של נוגדן המיוצר במעבדה ומוענקת לחולי סרטן, אשר נוטלים אותה עם הופעת שלב התסמינים המקדמיים למחלה וזו מחוללת פלאים, כך לפחות לפי הדיווחים שמגיעים מארצות הברית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים