שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אבוטבול מחה על חילול השבת של הליכוד
"בשורות מכאיבות"
יו"ר השדולה למען שמירת השבת ח"כ משה אבוטבול מש"ס נאם היום במליאת הכנסת ודרש מנתניהו לחדול מהוצאת הודעות בעיצומה של השבת"
ח"כ משה אבוטבול | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

יו"ר השדולה למען שמירת השבת ח"כ משה אבוטבול מש"ס נאם היום במליאת הכנסת ודרש מנתניהו לחדול מהוצאת הודעות בעיצומה של השבת. כמו"כ מחה אבוטבול על הוצאת העיתונאי מקבוצת הליכוד.

"בצאת השבת התוודענו לשתי בשורות מכאיבות. האחת על אימון בשבת בבוקר של קבוצת כדורגל בית"ר ירושלים, והשנייה על הודעה לתקשורת שהוציא במהלך השבת דוברו של ראש האופוזיציה בעניין ועדת החקירה לפרשת הצוללות".

"חילולי השבת המיותרים הללו, פוגעים ביום הלאומי של עם ישראל ובחוקת תנועת בית"ר, שבה נקבע כי בית"רי לא יחלל שבת בפרהסיה. כבר אז הבינו שללא שמירת השבת במרחב הציבורי לא תוכל ישראל להיקרא מדינה יהודית".

"בזמן שבשמאל מנסים למחוק את דמותה היהודית של המדינה ולהפוך אותה למדינת כל אזרחיה, על המחנה הלאומי להקפיד ביתר-שאת על שמירת המסורת והערכים שמבדילים אותנו מהשמאל האנטי-דתי. זוהי חרפה לעם ישראל, ומצופה מכל חברי הכנסת המסורתיים בליכוד להשמיע את קולם בנושא".

"כיו"ר השדולה למען שמירת השבת, אני פונה מכאן ליו"ר הליכוד נתניהו, לחדול מפרסום הודעות לתקשורת בשבת ומבקש לקרוא לסדר את הדובר שהוציא מקבוצת הדוברות של הליכוד את העיתונאי שמואל קרמרסקי רק משום שהעז למתוח ביקורת על הפרסום בשבת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים