שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » אבחון של שבץ מוחי בשלוש שניות בלבד
חדש באיכילוב
המערכת החדשנית תאפשר לקצר את זמן ההמתנה לאבחון שבץ מוחי ותאפשר לצוות הרפואי לטפל בחסימת כלי הדם בצורה מירבית ומהירה אשר בסופה תשפר את סיכויי החלמה של המטופל
המערכת החדשנית | צילום: ליאור צור, דוברות איכילוב

ביחידה לנוירו-רדיולוגיה פולשנית שבבית החולים איכילוב הותקנה מערכת דימות חדשנית אשר מזהה בתוך שלוש שניות בלבד דימומים מוחיים אשר יכולים לגרום לשבץ מוחי. המערכת תאפשר לקצר את זמן ההמתנה לאבחון שבץ מוחי ותאפשר לצוות הרפואי לטפל בחסימת כלי הדם בצורה מירבית ומהירה אשר בסופה תשפר את סיכויי החלמה של המטופל.

הטכנולוגיות החדישות של המכשיר אייקונו Icono תוצרת חברת Siemens Healthineers המוטמעות במערכת נועדו להבטיח איכות תמונה מיטבית עם רזולציה משופרת בכ- 40% וללא רעשי רקע באמצעות טכניקת סריקה מתקדמת הנקראית סריקות C.T פרפוזיה. הבדיקה מתבצעת בחדר הצינתורים כך ניתן לאבחן את הדימום המוחי בזמן אמת ולטפלו ע"י צנתור באופן מהיר ויעיל.

ד"ר טלי יונש קמחי, מנהלת היחידה לנוירורדיולוגיה וצנתורי מוח מוסיפה: "שבץ מוחי הוא הגורם העיקרי לנכות קבועה בגיל המבוגר וגורם המוות השלישי בשכיחותו בישראל, האחראי לכ-20% ממקרי המוות בגיל השלישי. הצטיידות במערכת זו מהווה קפיצת מדרגה בטיב השירות הרפואי הניתן ביחידה לצינתורי מוח ומדגימה את מחויבותו של בית החולים לעמוד בחזית הטכנולוגיה תוך מתן טיפול מהיר, מקצועי ומציל חיים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים