שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אבי המשפחה התבשר על מות אשתו וילדיו
לאחר שהתעורר
אחיו של האב התייחס להחלטה להביא היום למנוחות את אשת אחיו, מורן, ושלושתם ילדיהם, דקל, ליאם ואנאל, בני 15, 12 ו-5 שנהרגו בתאונה, והסביר: "כבוד המת"
תגיות: ,
בית החולים ברזילי | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

ראובן בן אלי, נהג הרכב ששרד את התאונה הקטלנית שאירעה אמש בכביש 89 סמוך לחורפיש, שב הבוקר (ה') להכרה והתוודע לבשורה הקשה על מות אשתו ושלושת ילדיו.

אחיו של אב המשפחה, התראיין הבוקר לרדיו-103FM וסיפר: "זוהי משפחה נורמטיבית, שלושה אחיינים מתוקים, אני לא מבין את גודל האסון. אנחנו היינו בהכנות לקראת בר המצווה של הבן, דקל, שנספה. זה משהו שלא יקרה כבר".

"שלשום ישבנו יחד כל המשפחה בשמחת תורה, כל האחים הגיעו, היה כיף. זה התחיל כמשהו טוב שרצינו לעשות כמשפחה, ובסוף האסון הזה התפוצץ לנו בפרצוף", אמר עמי. "נסענו אתמול לבית כנסת בחצור, זו הייתה מטרת הנסיעה, להגיע לאחי שגר שם. זו הבשורה הנוראה מכל", סיפר עמי בעצב.

הוא הוסיף כי ראובן בן ה-36 הוא אחיו הקטן, למשפחה בת ארבעה ילדים. הוא עבד כנהג מונית לאחרונה, כאשר הוא ואשתו מורן עבדו בענף התיירות.

האח שיתף על מצבו של אחיו, ועדכן כי "הוא כרגע בטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם, מצבו עדיין קשה, הוא מורדם ומונשם, במהלך היום ינסו לאמוד את נזקי התאונה".

בנוסף, התייחס להחלטה להביא היום למנוחות את אשת אחיו, מורן, ושלושתם ילדיהם, דקל, ליאם ואנאל, בני 15, 12 ו-5 שנהרגו בתאונה, והסביר: "עניין של דחייה זה חילול כבוד המת. ראובן לא נמצא במצב שהוא יכול לקבל החלטות בעניין. אתמול היינו בבית החולים זיו, זיהינו את הגופות וקיבלנו את ההחלטה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים