שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בנט מנסה להחריג את הדתיים מהגזירות
ממשלת השיסוי
ח"כ סמוטריץ' הגיב: "בנט ושקד מנסים לזרוע עוד פירוד ומחלוקת. הפעם בין הציונות הדתית לציבור החרדי. לא תצליחו"
לימוד תורה בחברותא בבית מדרש. אילוסטרציה | צילום: ChameleonsEye, שאטרסטוק

לאחר שנודע כי גזירת ליברמן על ביטול סבסוד המעונות יפגע גם במשפחות מהציונות הדתית, מיכאל שמש מדווח בכאן חדשות כי מפלגת ימינה מקדמת אפשרות להחריג את אברכי הציונות הדתית מהתוכנית של ליברמן ע"י כך שיוכנס סעיף כי מי ששירת בצבא יהיה זכאי לקבל את הסבסוד למעונות היום.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הגיב לפרסום: "יצא המרצע מן השק, אברכים מהציונות הדתית ימשיכו להיות מסובסדים במעונות היום, ואברכים מהציבור החרדי לא יסובסדו. ליברמן, בנט ושותפיהם מתכוונים לשנאת חרדים ולא לשום דבר אחר. זה לא נכון בבסיס, זה לא נכון ציבורית, זה לא נכון מוסרית וזה לא נכון משפטית".

ח"כ יעקב ליצמן: "הולך ונשלם מהלך ההחרמה והשיסוי של בנט-ליברמן-לפיד, נגד החרדים בישראל. זוהי ממשלת זדון רפורמית שהחליטה לאמץ את מדיניות איווט האיום במלואם, כדי לדכא ולמוטט את ציבור האברכים לומדי התורה – עילית הציבור החרדי. בגסות רוח וביד פוגענית, מבדלים רודפי הדת והיהדות, את האברכים החרדים לעומת הדתיים, כדי ליצור פילוג ושנאה בישראל. הנציגות החרדית והדתית תמשיך במאבק משותף, כדי להעביר את ממשלת הרשע מארצנו".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "ערב תשעה באב, בנט ושקד מנסים לזרוע עוד פירוד ומחלוקת. הפעם בין הציונות הדתית לציבור החרדי. לא תצליחו. דמו של ילד עם כיפה סרוגה אינו סמוק מדמו של ילד עם כיפה שחורה. אנחנו נשאר מאוחדים מול מי שמעדיפים להכנע לתומכי טרור ובמקביל להשפיל את לומדי התורה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר: "נפתלי בנט מבקש לסכסך בינינו!!!! אנחנו אנשי הציונות הדתית צריכים לסרב לטובת ההנאה הזאת: לא נסכים שעל גב האחים החרדים שלנו נקבל הטבות. לא נסכים לאפליה על בסיס סוג הכיפה. זו ממשלת שנאה וכולנו צריכים להיות מאוחדים במלחמה בה".

ח"כ מיכל וולדיגר ממפלגת הציונות הדתית: "לא יאמן. במקום לתקן את העוול של שר האוצר ליברמן, ב'ימינה' מחפשים לשסות בין ציבורים. לומד תורה הוא לומד תורה הוא לומד תורה. ההחלטה המבישה של ליברמן צריכה להיות מבוטלת לחלוטין".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים