שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אב ובנו הותקפו בעיר העתיקה: התוקפים נעצרו
לאחר שבועיים
עו"ד בלייכר מסר: "לצערנו תופעות של תקיפות טרוריסטיות כנגד יהודים נעשות כבדבר שבשגרה. אנו דורשים לטפל באירועים אלו במלוא החומרה תוך הקצאת משאבים"
תגיות:
שוטרים רכובים על סוס - פרשים | צילום: דוברות המשטרה

בעיצומה של השבת לפני כשבועיים תקפו בני מיעוטים אב ובנו שצעדו בעיר העתיקה בדרכם להתפלל בכותל, דחפו והכו אותם. חלק מהתוקפים נעצרו לאחר שהוזעקה משטרה. עו"ד בלייכר מארגון חוננו "תופעות של תקיפות טרוריסטיות כנגד יהודים נעשות כדבר שבשגרה".

כאמור, התקיפה אירעה בשבת לפני כשבועיים, עת צעדו האב ובנו ברחובות הרובע המוסלמי בדרכם לתפילה בכותל המערבי, כאשר לפתע התנגש גבר ערבי בחוזקה עם כתפו בגופו של האב. בתגובה להתנגשות התרעם האב וצעק על התוקף, שבתגובה התנפל עליו ודחף אותו.

או אז הצטרפו לתוקף עוד שבעה ערבים נוספים והחלו מכים באלימות את האב ואת בנו. רק לאחר שהצליח האב ליצור קשר עם המשטרה ולהזעיק עזרה, נמלטו התוקפים מהמקום.

כתוצאה מהתקיפה, נחבלו האב ובנו קשות בכל חלקי גופם, וסבלו מחבלות ומסחרחורות. לאחר התקיפה הגיע האב לתחנת המשטרה להגיש תלונה כנגד התוקפים, שם נמסר לו כי המשטרה כבר עצרה מספר מן התוקפים.

עורך דינם של האב ובנו, חיים בלייכר מארגון חוננו שלח מכתב למשטרה, בו ביקש למצות את הדין עם התוקפים. בנוסף ביקש עו"ד בלייכר להמשיך ולחפש אחרי התוקפים הנוספים שטרם נעצרו ולהביאם למעצר בהקדם האפשרי.

בתגובה לאירוע מסר עו"ד בלייכר "לצערנו תופעות של תקיפות טרוריסטיות כנגד יהודים נעשות כבדבר שבשגרה. אנו דורשים לטפל באירועים אלו במלוא החומרה תוך הקצאת משאבים רבים והעמדה לדין של התוקפים כולם בגין עבירות טרור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים