שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אגודת ישראל תמליץ לנשיא רק על נתניהו"
ליצמן מתחייב
יו"ר אגודת ישראל הזכיר כי "הודענו לציבור לפני הבחירות שנלך עם נתניהו ולכן אין כאן שאלה. המטרה שלנו להקים קואליציית ימין, כל יתר השמועות בגדר ספינים"
יעקב ליצמן ובנימין נתניהו | צילום: אתר הכנסת

יו"ר אגודת ישראל השר יעקב ליצמן הבהיר אמש (שני) בכנס פעילים לסיכום מערכת הבחירות כי בכוונתו לעמוד בהתחייבות שניתנה במערכת הבחירות לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו.

"הודענו לציבור לפני הבחירות שנלך עם נתניהו ולכן אין כאן שאלה, יהדות התורה, ומבחינתי אגודת ישראל לפחות תמליץ לנשיא רק על בנימין נתניהו", אמר ליצמן. לדבריו, "המטרה שלנו להקים קואליציית ימין למען כלל אזרחי ישראל. כל יתר השמועות בגדר ספינים".

מוקדם יותר דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה בתחילת השבוע למפלגת יהדות התורה וביקש את תמיכתם בו. אולם לפי שעה יו"ר המפלגה משה גפני מסרב להביע בו תמיכה: "תנו לי לחשוב", אמר גפני למקורביו.

בכיר ביהדות התורה הצביע אתמול על משקעים שנותרו ביהדות התורה מהתמיכה הבלתי מסוייגת של נתניהו בסמוטריץ' שלטענתו פגעה בהם, ואומר כי "ביבי הלך לנו על הראש עם סמוטריץ׳ בבחירות, מה הוא חשב שנרוץ להמליץ עליו? שיזוז הצידה תוך 5 דקות קמה ממשלה", כך לפי ציטוט שפורסם בערוץ 20.

סיעת דגל התורה תתכנס היום לישיבה ראשונה לאחר הבחירות. גורם בדגל התורה אמר ל'קול חי' כי "ברור שנתניהו. אבל לא נביא לו את זה על מגש של כסף". בכיר ביהדות התורה שצוטט ב'חדשות 12' אמר כי "אנחנו עם ביבי".

מנגד, יו"ר שס השר אריה דרעי הודיע אתמול רשמית כי הסיעה תמליץ על נתניהו. "שס תמליץ על בנימין נתניהו כראש הממשלה כפי שהתחייבה במערכת הבחירות. שס תפעל להקמת ממשלה ימנית בראשות נתניהו שתשמור על הזהות היהודית של המדינה ותפעל למען השכבות החלשות", מסר דרעי. לדבריו, "שס קוראת לכל מפלגות הימין, בעיקר לימינה ולתקווה חדשה, להתעלות מעל כל השיקולים האחרים ולהצטרף לממשלת ימין מלא בראשות בנימין נתניהו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים