שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עולם הישיבות » אדלשטיין הגיע להתייעצות וברכה אצל שר התורה
חיסונים ולימודים
מרן הגר״ח קנייבסקי לשר הבריאות אדלשטיין: "כולם צריכים להתחסן, במיוחד צוותי ההוראה". הרבנית קולדצקי לנשות החינוך במגזר: "לכו להתחסן, אני לבשתי בגדי שבת"
יולי אדלשטיין אצל מרן שר התורה | צילום: באדיבות המצלם

שר הבריאות יולי אדלשטיין ביקר הבוקר במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א וקיבל את ברכתו לברכה והצלחה. השר אדלשטיין ונכדו של מרן, הרב יעקב קנייבסקי, הציגו בפני שר התורה את נתוני התחלואה והתמותה החריפים, גם בקרב ילדים ונערים צעירים, וכן את העומס המוטל על בתי החולים כתוצאה מהתפרצות הגל השלישי.

במפגש הודה שר הבריאות למרן הגר״ח על קריאתו לציבור להתחסן כנגד נגיף קורונה וציין כי ההיענות בקרב הציבור החרדי לחיסונים השתפרה אבל יחד עם זאת חשוב להמשיך לעודד את הציבור החרדי להתחסן. מרו שב וקרא לכל האנשים יראי ה' ללכת להתחסן, ובייחוד לצוותי ההוראה, כדי לאפשר את פתיחת תלמודי התורה אחרי הסגר.

השר ביקש ממרן הגר״ח להורות על המשך סגירת תלמודי התורה חרף הקושי הגדול וזאת בשל הרצון להוריד את מספר הנדבקים בנגיף בקרב הציבור החרדי. מרן שר התורה אמר כי כך אכן הורה בתחילת הסגר.

בתוך כך, על רקע הרחבת מבצע החיסונים 'חוזרים לחיים' בקרב עובדי ההוראה, מורות וגננות, הרבנית קולדצקי – בתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א – פונה בקריאה מיוחדת לנשות החינוך ומאיצה בהן ללכת ולהתחסן.

"נשים יקרות" פותחת הרבנית קולדצקי את דבריה "הגענו לשלב בו הקדוש ברוך, שלח רפואה למכה. כמו תמיד יש שחוששים מפני החיסונים החדשים, אבל בשביל זה יש לנו את גדולי ישראל. הרבנים הורו לנו ללכת ולהתחסן וכולנו עושים זאת".

הרבנית אף חשפה סודות מתוך הבית פנימה. "גם אני הלכתי לשאול את אבי מורי, ואמר לי ללכת להתחסן. לבשתי בגדי שבת, אמרתי 'הריני הולכת לקיים מצוות ככל אשר יורוך' והלכתי. בשעת החיסון אמרתי את נוסח התפילה 'שיהיה לי עסק זה לרפואה, כי רופא חינם אתה' הבטחתי לומר לאחר מכן נשמת כל חי וב"ה הכל בסדר ואנחנו מחכים לחיסון הבא. זו ההשתדלות שלנו".

הרבנית הוסיפה ופנתה לנשות החינוך: "כל המורות והגננות שאין להן בעיה בריאותית והרופא אמר שהן יכולות להתחסן, שילכו ויתחסנו. כל מי שמתחסנת זה פיקוח נפש לציבור כולו". את דבריה סיימה הרבנית בתפילה "שיהיו בשורות טובות ונזכה לגאולה השלימה במהרה בימינו"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים