שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אדלשטיין: "הימין חייב להתעורר"
נגד גנץ
"לא יעלה על הדעת כי הימין יושב בכנסת עם 72 מנדטים ומי שמוביל את המדינה הם יאיר לפיד וחבריו מהרשימה המשותפת וממרצ". טוען ח"כ יולי אדלשטיין
יולי אדלשטיין | צילום: אתר הכנסת

יו"ר הכנסת ושר הבריאות לשעבר, ח"כ יולי אדלשטיין על החלטתו של גנץ לאשר שינוי במרשם האוכלוסין הפלסטיני: "מי שמסדיר 4,000 פלסטינים ומעניק להם גישה ישירה לירושלים – יסיים עם אוסלו ג' וירושלים מחולקת".

"הימין חייב להתעורר ולצאת מהקיפאון. בזמן שמתעסקים בבובה שהיא נפתלי בנט – לפיד, גנץ ומרצ עושים ככל העולה על רוחם ומובילים מהלכים הרי אסון לזהותה ולביטחונה של מדינת ישראל כמדינה יהודית".

"לא יעלה על הדעת כי הימין יושב בכנסת עם 72 מנדטים ומי שמוביל את המדינה הם יאיר לפיד וחבריו מהרשימה המשותפת וממרצ".

"אני מתכוון לפעול בכל הכלים הפרלמנטרים העומדים לרשותי על מנת לעצור את המהלך המסוכן הזה. אני דורש להבין כיצד מתקבלת החלטה שכזו ללא דיון. אני דורש תשובות ואני דורש פיקוח רציני. אנחנו חייבים לעצור את השתוללות השמאל".

כזכור, בהנחייתו ואישורו של שר הביטחון בני גנץ, הרש"פ תעדכן את רישומם של כ-4,000 תושבים פלסטינים במרשם האוכלוסין. 1,200 מהם מוגדרים חסרי מעמד וזהות שמתגוררים בגדה המערבית ומעולם לא הונפקה להם תעודת זהות פלסטינית מסיבות שונות, דוגמת הולדתם בלידת בית מבלי שנרשמו במרשם האוכלוסין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים