שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אדלשטיין: "הסקר הוכיח כי צדקתי"
איתן בדעתו
אדלשטיין: "מה שאמרתי נכון – הליכוד בראשות נתניהו מקבל יותר מנדטים ונשאר באופוזיציה, ובראשותי מקבל פחות מנדטים ומקים ממשלה"
יולי אדלשטיין | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

חבר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין הגיב הבוקר (ד') על תוצאות סקר חדשות 12, שהעניק לליכוד בראשותו 20 מנדטים בלבד. בראיון בגלי צה"ל אמר אדלשטיין כי "התוצאות ראשוניות מאוד ומוכיחות שכל מה שאמרתי נכון – הליכוד בראשות נתניהו מקבל יותר מנדטים ונשאר באופוזיציה, ובראשותי מקבל פחות מנדטים ומקים ממשלה".

"העבודה שלי, שאני מדבר עליה, היא לשבת עם אנשים, לדבר איתם ולשכנע אותם", אמר אדלשטיין בפתח דבריו. "כפי שראיתם אתמול, יש עוד דרך ארוכה, ואת זה מבין כמעט כל חבר סיעת הליכוד. עדיין לא כל המתפקדים מבינים את זה. אנחנו חסומים מהשלטון אם לא נעשה חשבון נפש ושינויים אמיתיים".

בתגובה למתקפה ברשתות של יאיר נתניהו נגד אביה של רעייתו, אמר: "אני אומר דבר מאוד פשוט, ודווקא אני, כמו שהבטחתי וכך גם אמשיך – לא מתכוון לנהל קמפיינים מלוכלכים נגד המועמדים. אתה שמעת את חברי סיעת הליכוד מתראיינים בעשרות תכניות, וכנראה שכולנו למדנו משהו מהתמודדות הקודמת בליכוד. הרב המכריע דיבר בטון ממלכתי. אמרו שראוי שאתמודד. אני מאוד מקווה שכך זה יישאר בהמשך ההתמודדות, ואני מבטיח שלפחות מצדי, גם אם יהיו מועמדים נוספים וגם כלפי בנימין נתניהו, אני אשמור על הדרך שלי. אני לא מתכוון לזרוק בוץ וללכלך".

אדלשטיין טען עוד כי "אנחנו מדברים עכשיו על יושב ראש התנועה, והשינוי יבוא בדרך המלך מתוך תנועת הליכוד. אני מאוד מקווה שכך זה יהיה, כי תנועת הליכוד לא יכולה לשבת שנים באופוזיציה ולראות איך הורסם את המדינה".

בהתייחס להצעת החוק לפיה מועמד שהואשם בפלילים לא יוכל להקים ממשלה, אמר: "אני לא מחפש שום הצעת חוק כזו, המצב החוקי בישראל ברור. החוק הזה רק יגביר את ההזדהות עם נתניהו, אני חושב שזה חוק פרסונלי. הוא לא צריך להיות במצב הנוכחי".

כשנשאל האם נתניהו הגיע לסוף דרכו הפוליטית, ענה: "זה לא אני אומר, זה ארבע מערכות בחירות אומרות. אני לא מונע משנאה אישית אליו, הראיה היא שעבדנו איתו במשבר הכי גדול שידעה מדינת ישראל, ושיתפנו פעולה יפה. זה לא משהו אישי, אבל מצד אני אומר לך שלשבת באופוזיציה כסיעה הכי גדולה בכנסת, ולראות איך מנסור עבאס ומרצ מנהלים את המדינה – זה לא משהו שאני יכול להרשות לעצמי".

בסיום דבריו הבהיר כי אין בכוונתו לעזוב את הליכוד אם יפסיד בפריימריז לראשות התנועה: "אני חושב שכולם יודעים שזה לא יקרה. הגעתי בפריימריז האחרונים למקום הראשון ואני מרגיש כבר שנים רבות חלק מהנהגת הליכוד. אני לא מתכוון לפרוש או לעזוב".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. יפה מאוד
    לגיטימי
    לא מבין למה עושים רעש
    סתם לזרוק בוץ
    תנו לבוחרים להחליט
    בדעתי האישית אין אדם כרגע שיכול לנהל טוב מנתניהו את המדינה
    אבל מי אמר שאני ושכמותי צודקים
    מ"מ הוכחה אחת יש בנט לפיד גנץ וחבריהם לא יודעים להנהיג מדינה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים