שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אדלשטיין: "פספסנו את הרכבת, אין מנוס מסגר"
הצהרה דרמטית
בהשקת פרויקט "מגן אבות ואמהות" אמר שר הבריאות אדלשטיין כי "אפשר להצהיר בצורה לא חגיגית לחלוטין – אנחנו בגל שלישי, וכי "פספסנו את הרכבת, אין מנוס מסגר"
חה"כ יולי אדלשטיין | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

שר הבריאות יולי אדלשטיין פתח הבוקר את פרויקט "מגן אבות ואמהות" בבית 'גיל הזהב' מגדלי הים התיכון בשערי תקווה, במסגרת במסגרתו מד"א מחסן בבתי גיל הזהב ובבתי האבות, כאשר במהלך הביקור אמר כי "אפשר להצהיר בצורה לא חגיגית לחלוטין – אנחנו בגל שלישי".

אדלשטיין פתח את דבריו ואמר: "היום זה יום מרגש ויום עם דריכות. מרגש כי הגענו לכמעט 30,000 מתחסנים ביומיים הראשונים. זה נתון מדהים שמעיד על היענות יפה מאוד של הציבור להתחסן".

"משרד הבריאות בראשותי פועל רבות כדי לזרז עוד את החיסונים. המטרה שנגיע ללמעלה מ- 60,000 מתחסנים ביום. עכשיו עשינו עוד כברת דרך כשמתחילים לחסן את בית גיל הזהב באמצעות "מגן אבות ואמהות".

"ויש גם דריכות, הגענו ללמעלה מ- 5 אחוז מאומתים, ומקדם ההדבקה עומד היום על 1.3, אמר אדלשטיין, והצהיר כי "אפשר להצהיר בצורה לא חגיגית לחלוטין – אנחנו בגל שלישי".

אדלשטיין המשיך והתריע כי "אנחנו במצב קריטי שצריך להתנהל בחיסון ובריסון. עד שהחיסונים ישפיעו ייקח בין חודשיים לשלושה. בינתיים אנחנו חייבים לשמור על בריאותם של אזרחי ישראל, ולהוריד את התחלואה".

אדלשטיין אמר עוד כי הרכבת יצאה וכי הריסון המהודק שאושר בממשלה כבר לא רלוונטי, לדבריו "בזבזנו זמן יקר ומצב התחלואה לא משאיר ברירה מללכת לסגר. אני קורא לכולם לשים רק את הבריאות מול העיניים. וכי אין לנו פריווילגיה להכניס שיקולים פוליטיים לשיקולי הבריאות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים