שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אדם הצטרף לחיפושים וגילה כי הוא הנעדר
מסעיר את טורקיה
המשטרה המקומית מסרה כי "לא ידוע כיצד מוטלו התחבר לחיפושים מבלי שיבחינו בו החברים שארגנו את החיפוש". כוחות המשטרה ליוו אותו לביתו
תגיות:
חיפוש נעדר, אילוסטרציה | צילום: StockMediaSeller, שאטרסטוק

סיפור מעניין שאף מעלה חיוך התרחש בימים האחרונים בטורקיה, כאשר אדם כבן 50 הצטרף לצוות של מאות מתנדבים בחיפושים אחר נעדר שנעלם במעבה היער. לאחר שעות של חיפושים המתנדב בן ה-50 גילה לתדהמתו שצוות המתנדבים בכלל מחפשים אותו.

תחילתו של הסיפור הוא באזרח טורקי בשם ביהאן מוטלו בן 50 אשר יצא בשעות הערב עם מספר חברים כדי להשקות את גרונו בקצת אלכוהול. לאחר ששתה די צורכו הוא נעלם מהמקום כאשר חבריו מנסים לחפשו ללא הועיל.

החברים המודאגים הזעיקו את המשטרה המקומית ועוד עשרות מתנדבים שהחלו מייד בחיפושים אחר מוטלו. החיפוש נערך בעיקר סביב היער הסמוך למקום, ועל פי החשד הוא עלול להסתובב שם.

בינתיים במעבה היער לאחר שנרדם מכמות האלכוהול ששתה החל מוטלו לשמוע קולות של אנשים. כאשר שאל את אחד מהם לפשר מעשיהם כאן, השיבו לו כי הם מחפשים אחר גבר כבן 50 שנעלם.

מוטלו כטוב ליבו ביין לא שם לב לפרטים והחל מסייע לקבוצת המתנדבים בסיור ביער בחיפוש אחר הנעדר. בשלב מסוים החלו המתנדבים לצעוק את שמו. מוטלו התבלבל ושאל את מי הם מחפשים, כך הסתיימה לה הסאגה ונמצאה האבידה.

המשטרה המקומית מסרה כי "לא ידוע כיצד מוטלו התחבר לחיפושים מבלי שיבחינו בו החברים שארגנו את החיפוש". כוחות המשטרה ליוו אותו לביתו.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים