שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן 80 איבד הכרה ודופק במהלך התפילה
בחצר הציון
כוחות הרפואה העניקו סיוע ראשוני במקום, כשלאחריו פינו את הנפגע תוך כדי החייאה לבית החולים זיו שבצפת
תגיות:
היערכות מד"א במירון | צילום: דוברות מד"א

כוחות הרפואה הוזעקו בעקבות דיווח על אדם כבן 80 שאיבד את ההכרה והדופק בחצר ציון הרשב"י במירון. כונני הרפואה השוהים במקום עקב מבצע ל"ג בעומר, העניקו סיוע ראשוני במקום, כשלאחריו פינו את הנפגע תוך כדי החייאה לבית החולים זיו שבצפת.

גל יסעור חובש איחוד הצלה שהיה בסמוך והחל ראשון בפעולות ההחייאה מסר: "המתפללים סיפרו כי הוא התמוטט והם החלו בביצוע עיסויים והצטרפתי אליהם לאחר שבדקתי שהוא אכן ללא דופק ונשימה. בסיוע פרמדיקים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה". אבי מרכוס פרמדיק ומנהל אגף רפואה של איחוד הצלה הוסיף: "לאחר שביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות תוך מתן שוקים חשמליים מדפיברילטור הוא פונה לבית החולים זיו בצפת תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב לא יציב".

החוליה הרגלית של הצלה בנצי הימל וישעיה גוטליב סיפרו: "כחלק מהאבטחה של הארגון בהילולת הרשב"י היינו במהלך סיור אבטחה בציון, כאשר אזרחים קראו לנו לגבר כבן 80 אשר שכב מחוסר הכרה על הריצפה. באופן מיידי דיווחתי למוקד 101 של מד"א והזעקתי ניידת טיפול נמרץ וצוותים נוספים שיבואו לסייע. ובמקביל התחלנו בביצוע פעולות החייאה ומתן שוקים חשמליים, ובהמשך הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לחדר הלם בבית חולים זיו בצפת".

מדוברות משטרת ישראל נמסר: "בניגוד לפרסומים שונים ובלתי אחראים על הפרת סדר בקרבת ציונו של ר' שמעון מדובר באירוע רפואי שהצריך סיוע של כוחות הרפואה במקום. אין ולא היה כל ארוע אחר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים