שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אובדן עשתונות, לא תלמדו מהי יהדות"
בנט מגיב
רה"מ המיועד: "אם הכוונה בהשתלחות ההיסטרית הזו היא להרתיע אותנו מהכוונה להקים ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון – זה לא ילך. נהרגו 45 אזרחים ישראלים"
תגיות:
נפתלי בנט | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, בתגובה למתקפות הפוליטיקאים החרדים: ""הצטערתי מאוד לשמוע את הביטויים הקשים בהם השתמשו חברי הכנסת גפני, דרעי וליצמן. אלה ביטויים שלא מוסיפים להם כבוד ומשקפים אובדן עשתונות".

"רק לפני שנה, כשהוקמה ממשלת האחדות הנוכחית, ימינה נשארה בחוץ, והחרדים ישבו בפנים. לא ראיתם אותי קורא לגפני להוריד את הכיפה. הייתה ממשלה, לא היינו חלק ממנה, והשמש זרחה בבוקר. חברי הכנסת החרדים לא ילמדו אותנו מהי יהדות ובוודאי לא מהי ציונות".

"כראש ממשלה, אדאג לציבור החרדי ולעולם התורה. לאזרחי המדינה החרדים אני אומר, שוב: אין לכם מה לדאוג. להיפך, השנה האחרונה הראתה שאתם אלה שמשלמים, בחייכם ממש, על תרבות פוליטית של הזנחה, העדפת מקורבים והנצחת בעיות".

"אם הכוונה בהשתלחות ההיסטרית הזו היא להרתיע אותנו מהכוונה להקים ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון – זה לא ילך. נהרגו 45 אזרחים ישראלים. מישהו צריך לתת תשובה", דברי בנט.

בכיר חרדי אמר לישראל כהן בתגובה כי "לא רק על בוחריו וויתר נפתלי בנט, האנשים שבחרו בו מסכנים הפכו למפגיני רחוב ומתחרטים על בזבוז הקול שלהם, בחוצפתו אחרי שדילג על הבטחותיו, הוא פונה להשתלח גם בחרדים בשפה שמתאימה לליברמן ושות', לביבי הוא קורא לשחרר, על בוחריו שם פס, ועכשיו נותן לחרדים מוסר".

ח"כ יעקב אשר מגיב לבנט: "לא מספיק שסחרת בכל הערכים שלך ושל בוחריך רק בשביל ליהיות ראש ממשלה, אתה מנסה לסחור גם בדמם של אחינו הרוגי מירון? לא זוכר אותך מעולם בכנסת מדבר או פועל למען מירון, עכשיו התעוררת?!".

בכירת ימינה ח"כ איילת שקד אמרה הלילה בשיחות סגורות בעקבות ההסכמים הקואליציוניים: "החרדים לא צריכים לדאוג, בכל נושא דת ומדינה יש לנו זכות וטו ונשמור על הסטטוס קוו למעט הסכמה לגיור על ידי רבני ערים ופתיחת שוק הכשרות לתחרות".

בכיר חרדי השיב בכעס: "לא מאמינים למילה של איילת שקד, היא שיקרה עלינו ועל הציבור בכל שלב במו״מ. התברר לנו מתוך ׳ימינה׳ שאיילת עמדה בראש היוזמים להקמת ממשלת השמאל, אפילו יותר מבנט. לא נשכח ולא נסלח לשקד. בפעם הקודמת היא התחננה שנסלח, הפעם זה לא יקרה".

סגן השר מאיר פרוש מסר בתגובה: ״אנחנו לא צריכים ומבקשים את האמירות של ימינה. אנחנו לא סומכים עליהם. אנחנו גם לא מאמינים להם. אם הם היו נגד היו דואגים שזה לא ייכנס לקווי היסוד והסכמים הקואליציוניים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים