שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אוחנה: "דרעי עוד ישוב לקדמת הבמה"
בריאיון
אוחנה לא חוסך בביקורת על התנהלות היועמ"ש: "הכתב לענייני אמיר אוחנה, גליקמן, חיפש אותי תמיד. היועמ"ש תדרך נגדי כשהייתי שר משפטים יום ולילה"
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה | צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת

השר לבטחון פנים לשעבר ח"כ אמיר אוחנה התראיין הבוקר לתוכנית רדיו ב'קול ברמה'. במהלך הריאיון התייחס אוחנה לנושאים העומדים על הפרק הפוליטי, בהם פרשיית הליכודניקים החדשים, תיק דרעי והיועמ"ש.

"הליכודניקים החדשים הם רעה חולה בליכוד" אמר אוחנה בריאיון. "הם תומכים במפלגה רק כדי להזיק. מי שתומך בהם בשביל לקושש קולות הוא יפסיד הרבה יותר, זו טעות גדולה. סוס טרויאני בליכוד".

"התקשרו אליי מהליכודניקים החדשים וביקשו עזרה להמליץ יושר עלהם בבית הדין של הליכוד. ואמרו לי 'אחרים עושים את זה, ונדע איך לתגמל'. אז אני אומר: אני מוותר על התגמול".

על תיק דרעי הוא אומר: "אם היינו בחשדות הראשונים של דרעי הוא היה נלחם כארי. אריה לא יוצא מהחיים הציבוריים וישאר הדמות הדומיננטית. התרומה של דרעי היא גדולה ומשמעותית מאוד למדינת ישראל. הוא עוד ישוב לקדמת הבמה".

אוחנה לא חוסך בביקורת על התנהלות היועמ"ש: "הכתב לענייני אמיר אוחנה, גליקמן, חיפש אותי תמיד. היועמ"ש תדרך נגדי כשהייתי שר משפטים יום ולילה. הוא ואנשיו עומדים מאחורי העתירות שהוגשו עלי לבג"צ. נתניהו כבר לא בשלטון והיועמ"ש נותן להם עכשיו לעשות מה שהם רוצים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים