שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אוחנה: "חילול ה' בידי נבלים ברשות התורה"
האלימות בבני ברק
השר לביטחון הפנים: "היא לא תעבור בשקט. התגובה בוא תבוא, ומהר". מפלגת תקווה חדשה: "נתניהו משלים עם גילויי האלימות נגד שוטרים כפי שהתרחשו הערב בבני ברק"
תגיות:
אמיר אוחנה | צילום: דוברות המשטרה

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה הגיב הערב (חמישי) בחריפות לאלימות כלפי המשטרה בבני ברק ואמר כי "האלימות הפרועה שראינו הערב בבני ברק היא פשע נבזי וחילול השם בידי נבלים ברשות התורה. היא לא תעבור בשקט. התגובה בוא תבוא, ומהר. ‏מגבה ומחזק את השוטרות השוטרים הנושאים על גבם את המשימה הקשה וכפויית הטובה של המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, אכיפת החוק והסדר, והמלחמה בטרור ובפשיעה".

חברת קבינט הקורונה, השרה עומר ינקלביץ': "תמונות האלימות הקשות כנגד שוטרים הערב בבני ברק מזעזעות. השוטרים הללו עושים עבודת קודש באכיפת הנחיות מצילות חיים, ומגיעה להם הוקרה על פעילותם. חובה למצות את מלוא חומרת הדין עם הפושעים שהרימו יד על שוטרים".

ממפלגת תקווה חדשה נמסר כ "נתניהו משלים עם גילויי האלימות נגד שוטרים כפי שהתרחשו הערב בבני ברק כחלק מאוזלת היד הכללית שלו נגד גילויי אלימות וכחלק מהברדק הכללי במדינה. ממשלת תקווה חדשה בראשות גדעון סער תאכוף את החוק בכל המדינה ובכל הנושאים ללא פשרות ותביא ליציבות למדינת ישראל".

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ניצל את ההזדמנות לעוד מתקפה אנטישמית: "הלינץ' הערב בבני ברק הוא חציית כל הקווים האדומים. לא מדובר בסתם התפרעות אלא מדובר בטרור מן הסוג החדש והטיפול חייב להיות בהתאם. יש לסגור את העיר לנכנסים ויוצאים עד שכל פראי האדם שהיו שותפים לו יתפסו ויענשו בחומרה. לא נקבל מצב של מדינה בתוך מדינה".

ח"כ עודד פורר: "דרעי, ליצמן וגפני נושאים באחריות על ההפקרות הזו. העצוב הוא שנתניהו הפקיר את גורל המדינה בידיהם. לא מדובר בחסידות שולית וקיצונית אלא בחסידי ויז'ניץ. כשדרעי שתק אחרי התפרעויות הפלג הירושלמי וכשליצמן שתק אחרי הלוויות והחתונות ההמוניות, הם נתנו את הלגיטימיות להתפרעות הזו".

שוטרים בניידת אזרחית של המשטרה הותקפו בבני ברק באלימות קשה על ידי צעירים. בתיעוד מהמקום נראה הרכב האזרחי כששמשותיו מנופצות ודלתותיו פתוחות. המתקהלים הקיפו את הרכב, מנעו ממנו תנועה והתעמתו עם השוטרים.

מהמשטרה נמסר כי "הערב במהלך פעילות של בקרי רישוי בעיר בני ברק החלה התקהלות בלתי חוקית במהלכה הבחינו המתקהלים ברכב ובו שוטרים שהיו בתפקיד, השליכו אבנים לעבר הרכב, ניפצו שמשות וניקרו צמיגים".

"המתקהלים אף ניסו לפתוח את דלתות הניידת, בעוד שוטרים שישבו ברכב נאלצו להזעיק עזרה וחילוץ. בעקבות האירוע שוטרת נפגעה באורח קל. המשטרה לא תשלים עם הפרות סדר בוטות ופגיעה בסדר הציבורי, תוך סיכון ממשי לשוטרים ותפעל למיצוי הדין עם העבריינים", לשון ההודעה החריפה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים