שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אוטובוסים בדרכם לכותל נרגמו באבנים ע"י ערבים
מספר נפגעים
השוטרים ולוחמי מג״ב עצרו עד כה שני חשודים בחשד לידויי האבנים, וכוחות משטרה ממשיכים לפעול באזור ומבצעים בשעה זו סריקות לאיתור חשודים נוספים
צילום: דוברות המשטרה

מספר אוטובוסים שהיו בדרכם לכותל המערבי, נרגמו באבנים ע"י פורעים ערבים. בתוך כך, כוחות משטרה נכנסו הבוקר שוב להר הבית ע"מ לעצור פורעים ערבים שאגרו אבנים והפרו את הסדר. כמו"כ, השוטרים ליוו את קבוצת היהודים שעלתה הבוקר אל ההר.

השוטרים ולוחמי מג״ב עצרו עד כה שני חשודים בחשד לידויי האבנים, וכוחות משטרה ממשיכים לפעול באזור ומבצעים בשעה זו סריקות לאיתור חשודים נוספים. דווח על מספר נפגעים מנוסעי אוטובוס באורח קל המקבלים כעת טיפול רפואי.

מתנועת אם תרצו וארגון לך ירושלים נמסר בתגובה להתפרעויות של מחבלים ערבים בירושלים: "מדיניות ההכלה ושמירה על חופש ההתפרעות של מחבלים בהר הבית, לא עובדת. הכניעה של הרשויות לטרור מובילה בהכרח לעלייה באירועי טרור נוספים. יהודים שנוסעים באוטובוס בעיר הבירה בדרכם להר הבית ולכותל, לא צריכים להירגם באבנים. יש להתייחס לכל זורק אבנים על אוטובוס כמחבל רוצח ולהענישו בהתאם. דורשים מממשלת ישראל לפתוח את הר הבית ליהודים ותיירים ללא הגבלה וכאשר יש התפרעויות לסגור אותו לכניסת מוסלמים. יש להשיב את הביטחון לירושלים".

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית בתגובה לאירוע החמור בו נרגמו אוטובוסים בירושלים: "האוטובוסים מהווים סמל שלטון ולכן בני בליעל תוקפים אותם ומבקשים להפריע את שגרת החיים. אסור שדם הנוסעים והנהגים יהיה הפקר".

ראש מטה מחאת הקו האדום, יואל שילה מתייחס לידויי אבנים לעבר אוטובוסים שנסעו באזור מזרח ירושלים בסמוך לעיר העתיקה אומר: "האירועים בירושלים הבוקר, בהמשך לאירועים בערב החג בהר הבית ממחישים את גודל המחדל של הממשלה שלא מסוגלת להילחם בטרור".

"אין ביטחון ואין משילות. מי שמבטל את הסגר על ערביי יו"ש בחול המועד, בתקופה מתוחה כזו, בשביל "להקל" מקבל אירועים אלימים בתוך ירושלים. ממשלת ישראל חייבת להתעשת על עצמה ולתת לעולים לרגל לירושלים והמטיילים הרבים ביטחון בחופשת חול המועד ברחבי הארץ אחרת שתסיים את דרכה בהקדם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים