שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "אויבינו שוקלים את צעדיהם בזהירות"
כוכבי רומז
הרמטכ"ל רומז ל"תקלה" בנתנז? "פעולותיו של צה"ל ברחבי המזרח התיכון אינן נסתרות מעיני האויבים" • דיווח: כובי ייצא לפגישות עם מקבילו האמריקני
אביב כוכבי | צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל אביב כוכבי אמר היום (ראשון) כי "פעולותיו של צה"ל במזרח התיכון אינן נסתרות מעיני האויבים – הם צופים בנו, רואים את היכולות ושוקלים את צעדיהם בזהירות". זאת, ברקע הודעת איראן כי אירעה "תקלה" ברשת החשמלית במתקן הגרעין בנתנז.

במהלך נאום שנשא כוכבי בטקס ההצדעה לנופלי מערכות ישראל בהיכל הזיכרון בהר הרצל שבירושלים, אמר כוכבי כי "בזכות פעילויות מבצעיות מתוחכמות, השנה החולפת הייתה אחת השנים הבטוחות ביותר שידעו אזרחי מדינת ישראל. נמשיך לפעול בעוצמה ובשיקול דעת, בנחישות ובאחריות, זאת על מנת להבטיח את ביטחון מדינת ישראל".

הוא לא התייחס באופן מפורש לתקרית בנתנז, ואמר: "בעוד כחודש נקיים תרגיל בהיקף שטרם בוצע עד היום – "חודש מלחמה", במסגרתו נתרגל את התוכניות, את שיטות הלחימה ואת כלל היכולות המבצעיות שפותחו ושוכללו. אנו עומדים על המשמר עם כושר התקפי משופר, אשר בכל רגע מוכן להפוך מתרגיל למבצע אמת, ומבניין כוח להפעלת הכוח".

.לבסוף התייחס גם למאמצים להחזיר את השבויים והנעדרים בעסקה מול חמאס: "יש לנו מחויבות מיוחדת למשפחות השבויים והנעדרים. מתחייבים לעשות כל מאמץ כדי שישובו. המאמצים להשיבם מתקיימים, והם נעשים כמו שצריך, בשקט ובצנעה".

ב'כאן חדשות' דווח כי הרמטכ"ל אביב כוכבי ייצא לפגישות עם מקבילו האמריקני, כשעל הפרק הנושא האיראני והדאגה במערכת הביטחון מהאפשרות של חזרה להסכם הגרעין. כמו כן, לפי פרסומים זרים ישראל חידשה את התקיפות בסוריה למנוע העברת אמצעי לחימה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים