שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » אוסטרליה הכריזה על ארגון חמאס כולו כארגון טרור
מכה לטרור
שרת הפנים של אוסטרליה: "ההכרזה שלנו לא מכוונת רק לפעולות טרור ולטרוריסטים, אלא גם לארגונים שמתכננים, מממנים ומבצעים את הפעולות הללו"
דגל אוסטרליה על רקע פיצוץ טרור | צילום: Dancing_Man, שאטרסטוק

ממשלת אוסטרליה הכריזה היום על הזרוע המדינית של חמאס כארגון טרור. ההחלטה תכנס לתוקף בעוד שבועיים. כזכור, אוסטרליה הכריזה בעבר על הזרוע הצבאית של חמאס כארגון טרור.

שרת הפנים של אוסטרליה, קארן אנדרוז אמרה: "אין מקום באוסטרליה לאידיאולוגיות השנאה שלהם. ההכרזה שלנו לא מכוונת רק לפעולות טרור ולטרוריסטים, אלא גם לארגונים שמתכננים, מממנים ומבצעים את הפעולות הללו".

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אני מברך על החלטתה של אוסטרליה להגדיר את ארגון חמאס כולו כארגון טרור. אני מודה לידידי, ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון, על כך שפעל בנושא לאחר השיח שקיימנו בעניין החשוב הזה. זהו צעד חשוב נוסף במאבק העולמי נגד הטרור".

שר החוץ יאיר לפיד על ההחלטה: "אני מברך את אוסטרליה על ההחלטה החשובה להכריז על החמאס על כל זרועותיו כעל ארגון טרור. ההכרזה תהפוך חברות ו/או סיוע לחמאס לעבירה פלילית באוסטרליה".

"בכך אוסטרליה מצטרפת לארה"ב, בריטניה, האיחוד האירופאי ומדינות נוספות שהכירו בחמאס על כל זרועותיו כאל ארגון טרור. ברכתי הבוקר את שגריר אוסטרליה בישראל על ההחלטה".

"משרד החוץ מוביל, ביחד עם שותפים נוספים, מאמץ בינלאומי לפגיעה בארגוני הטרור וההכרזה האוסטרלית היא צעד משמעותי במאמץ הזה".

"אני מודה לצוות השגרירות באוסטרליה ולאנשי האגף האסטרטגי ואגף אסיה והפסיפיק במשרד החוץ על ההישג היום שמצטרף להכרזה של אוסטרליה על ארגון החיזבאללה ושל בריטניה על ארגון החמאס בנובמבר 2021".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים