שיתוף
תגובות
כלכלה » אנרגיה ותשתיות » אושרה בקשת IBC להעברת שליטה להוט
גנץ חתם
שר התקשורת גנץ אישר את בקשת IBC להעברת אמצעי שליטה בחברה לקבוצת הוט. האישור הותנה בחיבור אינטרנט אולטרה מהיר לכ-1.7 מיליון משקי בית בתוך 5 שנים
בני גנץ | צילום: דוברות

מאיצים את פרישת תשתיות האינטרנט המהיר ברמה הארצית: שר התקשורת אישר את בקשת IBC להעברת אמצעי שליטה בחברה לקבוצת הוט.

האישור הותנה בחיבור אינטרנט אולטרה מהיר לכ-1.7 מיליון משקי בית במדינת ישראל בטווח זמן של עד חמש שנים בפריפריה תורחב חובת הפרישה של הקבוצה ביחס של 1:1 בין מספר משקי בית בפריפריה מול המרכז

אישור הבקשה יאיץ את קצב פרישת הסיבים בישראל, יכניס תחרות בריאה לשוק וישפר את שירותי האינטרנט באיכות השירות ובמחיר לצרכן. המהלך מיטיב עם כלל אזרחי ישראל אשר משוועים לאינטרנט מהיר בייחוד בימים אלו במשבר הקורונה.

לאחר עשור של חוסר התקדמות בתחום התשתיות הנייחות מדינת ישראל יכולה להדביק את הפער ולהפוך לאחת מהמדינות המובילות בקצב הגלישה. מהלך זה מהווה נדבך נוסף בסדרה של צעדים שתכליתם להציב את מדינת ישראל בשורה הראשונה יחד עם המדינות המובילות בעולם.

קידום ופיתוח תשתיות תקשורת בטכנולוגיות מתקדמות, מייצרת מנועי צמיחה ותאפשר לכלכלה הישראלית ולמשק להחלץ בקצב מואץ ממשבר הקורונה

מנכ"לית משרד התקשורת לירן בן-חורין: ״אנחנו מאמינים שאישור העסקה יביא להאצה משמעותית של פרישת הסיבים בכל רחבי המדינה ובפריפריה בפרט. זוהי בשורה אמיתית לאזרחי ישראל, כאשר במסגרת אישור העסקה חייבנו את החברה לחבר 1.7 מיליון משקי בית כאשר כל משק בית שיחובר במרכז הארץ -יחובר משק בית בפריפריה ".

שר התקשורת, בני גנץ, חתם היום על אישור לבקשת IBC להעברת אמצעי שליטה בחברה לקבוצת הוט. לאחר ההעברה יחזיקו בשותפות המחזיקה בגרעין השליטה בחברה (70%) סלקום, קרן תש"י והוט בחלקים שווים, ביתרת אמצעי השליטה (30%) תמשיך להחזיק חברת החשמל.

האישור ניתן בכפוף לתנאים הבאים:

  1. חברת IBC תנמיך את חסמי הכניסה והשימוש ברשת שלה, במסגרת זו IBC תשמר את אופיה כחברה סיטונאית ותחוייב להעניק הנחות כמות על מנת לאפשר שימוש של שחקנים קטנים ברשתה במתכונת של ספק ספקים.
  2. החברה נדרשת לפרישת רשת של אינטרנט אולטרה מהיר לכ-1.7 מיליון משקי בית במדינת ישראל בתוך חמש שנים, במסגרת זו תורחב חובת פרישת הרשת ביחס של 1:1 בין מספר משקי בית בפריפריה מול המרכז.
  3. הוט תחוייב להציע לכל ספקי האינטרנט להצטרף לכל סל שירותים משותף שאושר לה בעבר ואשר יוצע על בסיס תשתית גישה לאינטרנט של IBC, בתנאים שווים ובלתי מפלים בהשוואה לספק אינטרנט בעל זיקה להוט (הוט-נט).
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים