שיתוף
תגובות
כללי » אושר בועדה: אין מדינות אסורות ליציאה מישראל
ועדת החוקה
ראש מטה בריאות הציבור: "יש כמה מדינות באירופה עם תחלואה גואה, בעיקר רומניה וסרביה, שיצאה לגביהן אזהרת מסע, אך נכון להיום ניתן לטוס לכלל מדינות העולם"
נתב"ג | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

ועדת החוקה אישרה את התקנות המסירות את איסור היציאה לברזיל, בולגריה ותורכיה וכן את קיצור תוקף תקנות הגבלת היציאה ל-3.10. המשמעות: מאתמול בחצות אין מדינות אסורות ליציאה מישראל.

לצד ההחלטה, אילנה גנס, ראש מטה שירותי בריאות הציבור התריעה: "יש כמה מדינות באירופה עם תחלואה גואה, בעיקר רומניה וסרביה, שיצאה לגביהן אזהרת מסע, אך נכון להיום ניתן לטוס לכלל מדינות העולם".

בהמשך, דנה הוועדה בתקנות התו הירוק החדש. עו"ד רז נזרי אמר כי "הדיון הוא בשאלת האיזונים העקרוניים האם נכון לעשות תו ירוק כזה או אחר. השאלה מי זכאי לתו ירוק היא שאלה יותר מקצועית של גורמי הבריאות".

"מאחר ולתו הירוק הישן אין תוקף משפטי, אי אפשר משפטית להציג אותו, והוא למעשה לא בתוקף", הוסיף. לדברי נזרי, "בגלל הבעייתיות שהייתה בהשגת הדבר ביקשתי ממשרד הבריאות ומהמשרד לביטחון פנים שלא תהיה אכיפה בהקשר זה, גם לא אזהרות, כי כל עוד אין אפשרות להוציא תו ירוק חדש זה לא נכון בעינינו. כך גם הועבר לכל השוטרים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים