שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אזהרה לבנט ועבאס – ביבי משתמש בכם"
גנץ נפגש עם יו"ר רע"מ
מטעמו של גנץ נמסר כי "ביקש מעבאס כי יתמוך במועמד שיציב גוש השינוי להרכבת ממשלה, בהסכמת הצדדים השיח יימשך בימים הקרובים"
בני גנץ | צילום: אלעד מלכה

יו"ר כחול לבן בני גנץ נפגש היום (שלישי) עם יו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס. מטעמו של גנץ נמסר כי "ביקש מעבאס כי יתמוך במועמד שיציב גוש השינוי להרכבת ממשלה, בהסכמת הצדדים השיח יימשך בימים הקרובים".

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב: "אזהרה לנפתלי בנט ומנסור עבאס- ביבי משתמש בכם. מזימת אפריל של נתניהו לביטול המשפט עדיין כאן: הקמת ממשלה עם בנט ועבאס, מינוי אוחנה לשר המשפטים, פיטורי היועמ׳׳ש ומינוי פרקליט מדינה "מטעם" שיעצור את המשפט".

"איך הוא יעשה את זה? קראו עד הסוף", המשיך רה"מ החליפי. "בשבוע הבא נתניהו יגיע לבית המשפט, בימים אלו, הוא מנסה בכל כוחו להשביע ממשלה חדשה. הוא מבטיח הרים וגבעות, העיקר להוציא את כחול לבן ממשלת המעבר, כי הוא יודע שאין לו שום סיכוי לקדם יוזמות נגד מערכת אכיפת החוק – כל עוד אנחנו שם".

"איך שהממשלה תושבע, המנגנון הפריטטי יבוטל, הוא יפר כל התחייבות שנתן להם, ידרוס כל אות שכתובה בהסכם הקואליציוני. למה? כי הוא הצליח במשימת העל שלו להוציא את כחול לבן מהממשלה, דבר שיאפשר לו לקדם את מזימת אפריל. אף אחד לא יוכל לעצור אותו".

"צריך להבין, ברגע שקמה ממשלה חדשה, כדי להחליף את נתניהו, הכנסת צריכה להתכנס סביב מועמד שיש לו 61 מצביעים בהצבעת אי אמון קונסטרוקטיבי. כלומר – הסיכוי שנצליח להפיל את הממשלה של ביבי אחרי שתוקם – אפסי".

"בשלב הזה עבאס ובנט יהפכו לבני ערובה של נתניהו. או שהוא ממשיך להיות ראש ממשלה עם קואליציה שתעשה כל מה שירצה, בלי איזונים ובלמים ועם חסינות, או שיגרור אותנו לבחירות חמישיות ושישיות, כשהוא לבד על ההגה".

"אני קורא מכאן לבנט ומנסור עבאס – אל תתנו לזה יד, אל תאמינו לנתניהו. גם אתם יודעים שנתניהו עסוק בדבר אחד – הימלטות ממשפטו. לכן פגע קשות בכלכלה ולא קידם תקציב מדינה, לכן הוא לא ממנה שר משפטים קבוע ופרקליט מדינה".

"יש רק דרך אחת למנוע את זה – הקמת ממשלה ישרה ללא נתניהו ומינוי יו"ר כנסת מוסכם של גוש השינוי.
והכל צריך להיעשות בהקדם מהר, כי בזמן שאנחנו רבים, ביבי עובד", דברי גנץ.

גנץ עדיין לא הודיע על מי ימליץ אצל נשיא המדינה ראובן ריבלין בסבב ההמלצות שייפתח ביום שני. אתמול פורסם באתר פאנט כי אילהם חאזן, המועמדת במקום ה-13 ברשימת כחול לבן, נפגשה אתמול עם עבאס וביקשה ממנו שלא ימליץ על יאיר לפיד אצל נשיא המדינה. בכחול לבן אמרו הבוקר כי הפנייה לא הייתה בשליחותו של גנץ ופורסמו כמה הודעות הבהרה.

מהגברת אלהאם חאזן נמסר: "פגשתי אמש את ח"כ מנסור עבאס ביוזמה עצמאית שלי ולא בשליחות גנץ או בקשה מכחול לבן. ביקשתי ממנו שלא ימליץ על נתניהו". מכחול לבן נמסר: "בעקבות המפגש – גנץ הבהיר אמש בישיבת סיעה כי אף אחת ואחד לא מוסמך לנהל את המגעים הפוליטיים מלבדו".

בראיון ל'ווינטק כינה גנץ את פגישת נציגתו "טעות טקטית" ו-"תמימות פוליטית". הוא ציין כי היא לא פעלה על דעתו וכי נודע לו על פגישתה עם יו"ר רע"מ רק בסיומה. "ידעתי על כך רק אחרי שזה קרה. היא פגשה את עבאס ופעלה ממקום טבעי ואותנטי", אמר גנץ בריאיון, "הבהרתי לה ולכל הח"כים האחרים – מי שמושך את מו"מ כחול לבן זה אני. כל שאר האנשים מדברים בשם עצמם ולא בשמי".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. גנץ משתמש במניעת הבאת החיסונים כדי לפגוע נתניהו ובכך לפגוע בבריאות התושבים, בבריאותכם.
    היזהרו מהפייק של גנץ. נתניהו לא יכול לבטל את המשפט. מזימה יש רק בראש של גנץ והוא לא מהסס להעליל עלילת דם.
    ראו הוזהרתם. קחו זאת לתשומת ליבכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים