שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אזולאי: "הממשלה חייבת לדאוג למרכזי הרפואה"
סייר בשטח
חה"כ ינון אזולאי בסיור במרכז הרפואי בית הדר: "ממשלת ישראל חייבת לדאוג למרכזים הרפואיים הגריאטריים, לא יתכן שהם הללו יקבלו יחס של בן חורג".
תגיות:
ינון אזולאי

היום (א') הגיע ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) לסיור במרכז הרפואי בית הדר באשדוד. שם התקבל ע"י הנהלת בית החולים בראשות המנכ"ל טל תורג'מן. חה"כ סייר במחלקות ופגש את הצוותים הרפואיים והסיעודיים העוסקים מדי יום בטיפול מסור בחולים במחלקות השונות.   

ח"כ אזולאי אמר בסיום הביקור: "שמחתי לפגוש את הצוותים הרפואיים המסורים של המרכז הרפואי בית הדר, שאמון על בריאותם של החולים ושיקומם. לא יכולתי שלא להתרשם מהיחס החם והנתינה האין סופית שמעניקים הצוותים לכלל המטופלים. ההנהלה עושה זאת מתוך תחושת שליחות אמיתית וזה אכן ניכר בכל מקום במרכז הרפואי. דווקא בימים אלה שמערכת הבריאות נמצאת במצוקה, מוטלת עלינו החובה לסייע לגופים אלה ולהבטיח שאזרחי ישראל יקבלו את הביטחון הבריאותי שמגיע להם".

מנכ"ל בית החולים טל תורג'מן ציין, כי המרכז הרפואי שוקד בימים אלה על בניית אגף חדש ממוגן. שייתן מענה מיגון לכלל מיטות בית החולים, בפרט בעיר הנמצאת תחת איום טילים כמו העיר אשדוד. 

עוד הוסיף המנכ"ל: "אני מודה לחה"כ אזולאי על הביקור והתמיכה ועל הרוח הגבית שנותן לבתי החולים במאבק הצודק לתקצוב שיוויוני של בתי החולים העצמאיים פרטיים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים