שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אזעקה עולה ויורדת נשמעה בטהרן
בהלה באיראן
במקביל, מטוס טורקי שינה מסלול; בנמל התעופה טענו כי הסיבה היא מזג האוויר. סגן המושל עדכן כעבור שעה: זו הייתה תקלה, לא היה אירוע ביטחוני
תגיות:
טהרן | צילום: Borna_Mirahmadian, שאטרסטוק

אזעקה עולה ויורדת נשמעה אמש (שישי) בכמה אזורים בבירת איראן, טהרן. באותה שעה, נרשם אירוע חריג בנמל התעופה הבינלאומי של העיר, שבמסגרתו מטוס של חברת התעופה הטורקית 'טורקיש איירליינס' שינה את נתיבו ופנה צפונה, לכיוון הים הכספי. בהמשך נחת בנמל התעופה בבירת אזרבייג'ן, באקו.

עוד דווח כי בנמל התעופה אירעה הפסקת חשמל. דובר שדה התעופה הבינלאומי האימאם חומייני בטהרן מסר כי "המטוס של חברת 'טורקיש אירליינס' שינה את מסלולו לבאקו עקב תנאי מזג האוויר, וישוב לטהרן עם התייצבותו".

סגן המושל לענייני ביטחון בבירה אמר כי האזעקות שנשמעו בעיר אינן קשורות לבעיה ביטחונית כלשהי, והן הופעלו בעקבות תקלה טכנית במערכת האזעקה באזור אזמייש הסמוך לעיר. "אין בעיות אבטחה ואנשים לא צריכים לדאוג", טען.

מנכ"ל ארגון ניהול המשברים בטהראן אמר לטלוויזיה הממלכתית שהאזעקות הופעלו כנראה בשל דליפה, שנגרמה מהגשמים כבדים שהיו באזור. מאז שנלחמו מול משטר סדאם חוסיין בין השנים 1988-1980 לא נשמעו ברחובות טהרן אזעקות עולות ויורדות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים