שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » אזרח נפצע קל מירי מרצועת עזה, צה"ל תוקף
חריג
צה"ל בודק אם מדובר בירי מכוון או בצייד ציפורים שביצע ירי והפגיעה הייתה בשוגג. ההחלטה הייתה לתקוף בכל זאת ולהגיב על התקרית באמצעות פגזי טנקים לעבר עמדת חמאס
תגיות: ,
גבול עזה | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

תקרית ירי חריגה אירעה היום (ד') סמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. כתוצאה מכך, נפצע קל ברגלו עובד בפרויקט להקמת המכשול סביב הרצועה. הוא קיבל טיפול רפואי ופונה לבית החולים ברזילי שבאשקלון.

כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי טנקים של צה"ל תקפו כמה עמדות תצפית של חמאס. כתוצאה מאחת התקיפות נפצעו שלושה פלסטינים באזור בית חאנון. בשל האירוע צה"ל הורה לחקלאי העוטף להתפנות מהשדות הסמוכים לגבול עד להודעה חדשה.

במקביל, בתקשורת הפלסטינית מדווחים על תגובה ישראלית. מהפרטים הראשוניים עולה כי טנקים של צה"ל תקפו עד כה ארבע עמדות תצפית של חמאס בצפון הרצועה שלא היו מאוישות. לפי דיווח בעזה יש שלושה פצועים פלסטינים כתוצאה מאחת התקיפות, שמצבם לא ידוע לפי שעה.

צה"ל בודק אם מדובר בירי מכוון או בצייד ציפורים שביצע ירי והפגיעה הייתה בשוגג. ההחלטה הייתה לתקוף בכל זאת ולהגיב על התקרית באמצעות פגזי טנקים לעבר עמדת חמאס סמוכה.

האירוע מגיע על רקע מאמצים גדולים להשיג רגיעה ממושכת ברצועה. התקופה האחרונה התאפיינה בסך הכול בשקט וביציבות בכל ההיבטים בזכות מאמצים שמתקיימים מאחורי הקלעים. לכן האירוע הנוכחי נבחן בזכוכית מגדלת כדי להבין אם יש כאן משמעויות שנועדו להקרין על הפגישה של גנץ-אבו מאזן בביתו של שר הביטחון אמש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים