שיתוף
תגובות
דעות » אז מה את כותבת בפתקא טבא שלך?
רגע לנפש
מוזמנות לזרום איתי לניסוי קטן – אני כבר כתבתי את הפתקה שלי השנה ויש לכן הזדמנות לעשות זאת גם בעצמכן • מה שנכניס לדף – זה מה שיקרה לנו
פתקא טבא. אילוסטרציה | צילום: Antonina Vlasova, שאטרסטוק

אנחנו בזמן אנרגטי של פתקה טובה. כן כן, שלהי חגי תשרי עוד אופפים אותנו ובואו לא נניח לרוח הזמן לחמוק מאיתנו מבלי שנעשה מעשה. מוזמנות לעשות איתי תרגיל: קחו דף ועט, או פתחו את דפי המזכר בטלפון הסלולרי שלכן ורשמו את הפתקה הטובה שלכן. מה אתן רוצות, מייחלות ומתפללות שיהיה כתוב בפתקה שלכן. שמרו את הדף הזה וקראו אותו בכל הזדמנות. לכתיבה יש משמעות עמוקה על המוח, וככל שתשתפו את מלבושי הנפש – הם יקבלו כח. מחשבה, דיבור ובסוף גם המעשה.

ניכנס אל השנה החדשה עם חזון גדול, דף חדש, פרק חדש. תהיו באנרגיה של התחדשות וריפוי. בעולם יש מספיק רוע, שליליות ומאבקים, נסו להכניס אנרגיה חיובית ומיוחדת עבורכן. אל תהססו להזכיר לעצמכן שוב ושוב ושוב: אני משחררת אנרגיה שלילית. ככל שנשחרר את הרע, נשאיר מקום לטוב להיכנס. ומהו הטוב? אורו של הקב"ה.

מהותו של הקב"ה היא טוב ואין הטוב שלו יכול להיכנס במקום של שליליות. ניסיונות תמיד יהיו והם יכולים להיות גם גדולים או קשים לעתים, אך הגישה שלנו תשפיע בהחלט. זה הנכס הפרטי האישי שלנו וככל שנטפח את העוצמה הפנימית שלנו, את החיוביות, כך נשיג יותר הצלחות.

כשמחליטים להשתייך לטוב ויהי מה, אנחנו כמו אדון לעצמנו. לא נותנים לכוחות הרעים להפריע לטוב שרוצים להשפיע עלינו מלמעלה. זכרו, מלמעלה יורד רק טוב ואין דבר בעולם שהוא רע. רק לנו, בעיני בשר ודם הוא נראה רע. יש פה מקום לאמונה אמיתית. לא כזו שמשננים: אני מאמינה, אלא לחיות את האמונה הזו שרק טוב נכנס לחיינו.

השנה אנחנו מחליטות מה ייכנס לדף שכתבנו. מה שכתבנו – זה מה שיהיה. וברגע שנזהה קושי, עומס, רגשות שליליים, נדע לעצור אותם ממש עם הידיים ולהזכיר לעצמנו: אנחנו לא מכניסות שליליות לחיים שלנו. זכרו כי שבע יפול צדיק וקם. הקב"ה לא מצפה מאיתנו לא ליפול – הוא כן מצפה מאיתנו לקום. כל ניסיון שמגיע נועד לבדוק כמה עוצמה וחוסן יש לנו כדי לקבל את השפע שמוריד הבורא.

מאחלת לכל אחת לכתוב לעצמה את הפתקה הטובה שלה ולזכור כל השנה: אני עושה טוב לעצמי. השנה אני חיה בסירוב מוחלט לשליליות. ויהי מה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים