שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » אחד השוטרים המעורבים בפרשת סנדק נעצר
בחשד לשיבוש הליכים
שבועיים וחצי לאחר האירוע בו נהרג הנער אהוביה סנדק ולאחר שבארגון 'חוננו' הציגו בפני המשטרה הוכחות לשיבוש הליכים, במח"ש עצרו את אחד השוטרים
הפגנת הימין על הריגתו של אהוביה סנדק | צילום: ארגון חוננו

כשבועיים וחצי לאחר האירוע בו נהרג הנער אהוביה סנדק במהלך מרדף משטרתי, הבוקר דווח לראשונה, כי מח"ש עצרו את אחד השוטרים שהיו מעורבים בפרשה בחשד לשיבוש הליכי חקירה, כך דווח בחדשות 13.

עו"ד בן גביר מראשי עוצמה יהודית בתגובה למעצר השוטר בעניין אהוביה סנדק ז"ל: מעט מידי ומאוחר מידי. מח"ש היו צריכים לעצור את כל השוטרים שהיו ברכב זמן קצר אחרי המרדף שהתנהל ברשלנות פושעת. כמו כן אפשרו לשוטרים זמן ניכר כדי לשבש את החקירה ולפגוע בה.

אמש דווח, כי הנערים שנסעו ברכב יחד עם המנוח, זומנו לראשונה למסור עדות במח"ש.

בתוך כך, בארגון 'חוננו' מסרו בתגובה למעצר השוטר, כי בימים האחרונים הגיש הארגון שמייצג את הורי הנער מספר תלונות בגין שיבוש הליכי חקירה, כנגד השוטרים המעורבים בהרג הנער. עו"ד מנשה יאדו העביר למח"ש ראיות ברורות לחשש לשיבוש הליכי חקירה מצד השוטרים.

ב'חוננו' מביעים הבוקר סיפוק מהתזוזה בחקירה עם מעצרו של השוטר ואומרים הבוקר, כי "נער צעיר נהרג בידי שוטרים, והחקירה חייבת להיות יסודית ומעמיקה על כל ההבטים העולים מחומר הראיות, לרבות שיבוש הליכי חקירה בידי השוטרים המעורבים".

לטענתם, "צריך לזכור, שהשוטרים כתבו את דו"חות הפעולה רק 5 שעות לאחר האירוע, ונחקרו 3 ימים לאחר האירוע, זה זמן ממושך שנעשו בו דברים. בנוסף, ישנם סימני שאלה נוספים במספר נושאים סביב החקירה, שהצבענו עליהם כבעייתיים. ראינו שגם גורמים במח"ש הצביעו על הדברים כבעייתים ומעוררי שאלות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים