שיתוף
תגובות
בריאות » בריאות המגזר » אחרי הטשולנט הזה אולי תוותרו על הסיגריה;)
ליל שישי על טשולנט וסיגריה
מה בין צלחת טשולנט מפנקת לבין אלן קאר – הרשת הבינלאומית לגמילה מהתמכרויות • בואו לליל שישי עם החבר'ה על צלחת טשולנט וסיגריה ותגלו
טשולנט עם סיגריה, הילכו שניהם יחדיו? | צילום: אלן קאר

מעשנים? יש לנו בשורה בשבילכם. אלן קאר- הרשת הבינלאומית לגמילה מהתמכרויות בעלת שיטה ייחודית ופופולארית בארץ ובעולם לגמילה מעישון, מזמינה אתכם למפגש ליל שישי מרתק, מסעיר ומלא בתובנות שיגרמו לכם לצלול את נבכי הפסיכולוגיה שמאחורי העישון, לקבל תשובות אחת ולתמיד מאת מומחי אלן קאר על הקשר בין סיגריה לאוכל, מהיכן מגיע הצורך בעישון ולמה כ"כ קשה להיפטר ממנו, ההתניה בין סיגריה למזון ואיך יוצאים מזה- אחת ולתמיד.

הסדנאות של אלן קאר עומדות על כ- 90% אחוזי הצלחה כאשר 50 מיליון אנשים בעולם נגמלו בעקבות השיטה המנצחת! על פי מחקרים שנעשו ברחבי העולם, בהם נבדקו נגמלים בשיטת אלן קאר לעומת נגמלים בשיטה המקובלת במדינה, שעושה שימוש בכדורים, הפחדות וכדומה, ראו כי בכל נקודת זמן בה השוו את אחוזי ההצלחה בין השיטות, האפקטיביות של שיטת אלן קאר הייתה לפחות פי 2. בגרמניה, שיטת אלן קאר היא השיטה הרשמית לגמילה מעישון והמומחים של אלן קאר אף מייעצים לארגון הבריאות העולמי.

זה הזמן להפסיק אחת ולתמיד. לא תאמינו כמה זה קל כשעושים את זה נכון. הבטיחו לכם ולמשפחתכם, חיים נקיים בריאים ומאושרים! הצטרפו אלינו. על צלחת טשולנט מפנקת ושיח מרתק ומלא בתובנות בו תוכלו לקבל מענה לכל שאלה.

ואולי הפעם, אחרי הטשולנט, כבר לא תצטרכו את הסיגריה..

הרשמו כאן

הירשמו עכשיו לליל שישי מפנק עלינו!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים