שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אחרי הכאוס: העימותים ייערכו באופן שונה
המרוץ לנשיאות
לאחר הכאוס וחילופי הדברים הקשים שאפיינו את העימות בין המועמדים לנשיאות ארצות הברית שייערכו בעוד 4 שבועות – מתוכננים שינויים מרחיקי לכת במהלך העימותים הבאים
דונלד טראמפ | צילום: Joseph Sohm, שאטרסטוק

אחד הדברים המרתקים והמאפיינים ביותר את מערכות הבחירות בארצות הברית, הוא נוהג העימותים בין המתמודדים לנשיאות, המתקיימים מספר פעמים בישורת האחרונה שלפני הבחירות. בכל פעם על שורה של נושאים בוערים אחרים, עליהם מתבקשים המועמדים לפרוש את משנתם בפני מאות מיליוני אזרחי ארצות הברית הצופים בעימותים הללו מבעד למרקע בסלון הבית.

אחד הארגונים בארצות הברית שרכש לעצמו את המוניטין ב'ארגון' עימותים אלו הוא CPD, הפועל כארגון דו מפלגתי ללא מטרות רווח. אנשי הארגון הם שפועלים לגשר בין המועמדים לנשיאות ולתאם את העימותים המתוקשרים ביותר בין הצד הרפובליקני לדמוקרטי.

יום לאחר העימות שחרג מהכללים המקובלים ולווה באופן מביך בהכפשות ובירידות אישיות בין המתמודדים, אמרו ב CPD כי "העימות הראה שאנחנו מוכרחים להוסיף נהלים לפורמט הנוכחי כדי לאפשר לקיים דיון מסודר בעימותים הבאים. אנו בוחנים את השינויים הללו בצורה קפדנית, ובקרוב נודיע על השינויים שבחרנו לאמץ".

יצוין, כי מלכתחילה סוכם בין ראשי שני הקמפיינים כי כל מועמד יקבל 2 דקות בהם ידבר ללא הפרעה ויענה על השאלות השונות אלא שבפועל כל אחד נכנס בדברי יריבו עד שהצופים בבית כלל לא הבינו על מה מדברים.

על אף שמנחה העימות, כריס וולאס, ספג ביקורת קשה משני מנהלי הקמפיינים, בפועל התנהלותו זכתה לשבחים מהארגון שיזם את העימות.

עד לבחירות מתוכננים עוד שני עימותים נוספים, ב-15 לאוקטובר בפלורידה וב-22 לאוקטובר בטנסי. בין לבין ייערך העימות המסורתי בין המועמדים לתפקיד סגן הנשיא מייק פנס המכהן בימים אלו בתפקיד כסגנו של טראמפ ובין המועמדת לכהן כסגנו של ביידן אם ייבחר, הסנאטורית קמאלה האריס. העימות יתקיים ביום רביעי הבא, ה-7 באוקטובר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים