שיתוף
תגובות
חדשות » אחרי המעונות – נאבקים על הסלולרי הכשר
מאבק הסלולאר
ארגון 'אמת ליעקב' במכתב חריף לשר התקשורת: החלת הרפורמה בסלולר תפגע בשוק החופשי ובזכותם של החרדים לתייג את עצמם
יועז הנדל | צילום: דוברות משרד התקשורת

בעקבות הכרזתו של השר יועז הנדל על כניסתה הצפויה של הרפורמה בשוק הסלולר בעוד שלושה חודשים, כולל האפשרות לניוד מספרים כשרים ולמעשה ביטול דה פקטו של המשמעות ב'קומות הכשרות', שלח היום (א) עוה"ד זלמן בלאק לשר התקשורת מכתב מיצוי הליכים בשם ארגון 'אמת ליעקב' – בטרם תוגש עתירה לבג"ץ.
במכתבם מציינים הפונים כי הם נדהמו לשמוע על הפגיעה החמורה בשוק החופשי כתוצאה מהחלטת השר, הכופה על חברות הסלולר להימנע מהקצאת קומות כשרות שיתאימו לדרישותיו ולרצונו של מגזר שלם, זאת בזמן שאין כל מניעה ממי שחפץ בכך לרכוש קו שאינו בקומות הכשרות. בפרט כאשר מדובר בהחלטה שחלה למפרע על מי שכבר רכש סלולר בהתאם לרצונו להיות משויך לקומה כשרה וימצא את עצמו בקומה חסרת משמעות.
עוד נטען, כי שייכות לקומה הכשרה מהווה מעין אפשרות לתיוג עצמי, ממש כמו רכישת רכב של חברה מסוימת, והיא מסייעת לציבור החרדי ללכידותו הפנימית ולהשגחה חינוכית במוסדות. הפונים מציינים כי "כפי שלא יעלה על הדעת ששר התחבורה יאסור על יצרני רכבים להציב את סמלי הרכבים שהם מייצרים… גם בנוגע לשירותי הקו הכשר הציבור החרדי רואה בשימוש בשירות הקו הכשר דבר חיובי המאפשר לו לעשות שימוש באמצעי תקשורת בדרך המתאימה לאורחות חייו ובהתאם הוא מעוניין לתייג את עצמו".
בסיום מכתבם מציינים הפונים כי ככל והשר לא ייענה לבקשה, הם מתכוונים לפנות לערכאה המוסמכת כדי לקבל סעד ראוי. עותק מהמכתב נשלח גם ליועמ"ש.
כזכור, ארגון 'אמת ליעקב' באמצעות עו"ד בלאק עתר לבג"ץ גם בסוגיית קיצוץ הסבסוד במעונות לילדי אברכים ורשם ניצחון כפול: בתחילה בעצם דחיית הקיצוץ לשנת התשפ"ג, ולאחר מכן בהודעת המדינה כי הקיצוץ יידחה בשנה נוספת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים