שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אחרי "נאום השיעולים", נסראללה הופיע לראשונה
"נתפלל בירושלים"
מזכ"ל חיזבאללה התייחס להופעתו האחרונה בתקשורת, בה נראה היה חיוור והרבה להשתעל: "אני נשאר כאן ואנחנו נמשיך ביחד". הזהיר מפעולות שנתניהו יעשה כדי להישאר
תגיות:
חסן נסראללה מזכ"ל חיזבאללה | צילום: תקשורת ערבית

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה נאם היום (שלישי) בנאום ראשון לאחר השמועות על מצבו הרפואי: "אדם הוא אדם, נעשה חולה או מתעייף מדי פעם", כך אמר בהופעתו התקשורתית מאז הנאום שכונה "נאום השיעולים", והודה לכל המתעניינים במצבו.

בנאום נראה נסראללה נינוח יחסית לנאום שנשא לפני כשבועיים לציון 21 שנה לנסיגת צה"ל מלבנון, בו נראה חולה והרבה להשתעל ולהתנשף. "אני מוקיר את האהבה של האנשים ומבטיח להם שאני איתם וביניהם ונמשיך בדרך יחד. אני עדיין חולם ומקווה שנתפלל יחד במסגד אל-אקצא".

"בן אדם, בסופו של דבר, הוא בן אדם. הוא נעשה חולה או עייף מפעם לפעם", הודה נסראללה. "כמה אנשים שלחו ברכות החלמה מהירה, אחרים חילקו לחם ומלח על מנת שיתפללו לבריאותי. אחרים שלחו תרופות ודבש. אני מוקיר את האהבה שלכם ומודה לכם", אמר נסראללה.

נסראללה לעג למשבר הפוליטי בישראל והשווה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ: "האויב שלנו טיפש ונמצא במצב פוליטי לא טוב. נתניהו הוא כמו טראמפ. הוא איש מובס שמסוגל לעשות הכול כדי לצאת מהמשבר שבו הוא נמצא".

"טראמפ ישר אמר שזה זיוף בבחירות כשהוא הפסיד. נתניהו קורא גם הוא לממשלה שתושבע – הזיוף הכי גדול בהיסטוריה של ישראל. אין לנתניהו לאן ללכת. הוא איים בנושא הגרעין, ואולי הוא ילך למעשה טיפשי בזירה הפלסטינית, ובכך ישים את כל האומה הערבית מול אתגרים חדשים".

נסראללה לא התייחס במפורש לנושא השיגורים מלבנון, אך רמז שהפלסטינים "איחדו כוחות". לדבריו, "המשוואה שיש להגיע אליה היא כדלהלן: ירושלים – מלחמה אזורית. על הישראלים להבין כי כל מהלך שכזה משמעותו מלחמה אזורית שתסתיים בהשמדתה". לאורך הנאום, ובעיקר בחלקו הראשון, נסראללה התקשה לדבר בשל השיעולים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים