שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » איחוד בין סער ובנט לא עוקף את הליכוד
ביבי מוביל
לפי סקר של מכון פאנלס פוליטיקס שפורסם במעריב ובג'רוזלם פוסט, אם יהיו איחודים בגושים, בני גנץ לא יעבור את אחוז החסימה
גדעון סער ובנימין נתניהו | צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

על פי סקר של מכון 'פאנלס פוליטיקס' שפורסם הבוקר (שישי) ב'מעריב־סופהשבוע', לו הבחירות היו נערכות היום, גוש "רק לא נתניהו" היה זוכה ב-64 מנדטים לעומת 43 לגוש הליכוד-חרדים, ללא ימינה.

לפי הסקר שנערך אתמול, 74 ימים לפני ההצבעה בקלפיות, מפלגת הליכוד הייתה מקבלת 28 מנדטים, תקווה חדשה 18, יש עתיד 14, ימינה 13, הרשימה המשותפת 10, ש"ס 8 ויהדות התורה 7, ישראל ביתנו 7, הישראלים 6, מרצ 5 וכחול לבן 4 מנדטים בלבד.

לפי הסקר, המפלגות הבאות לא היו עוברות את אחוז החסימה: העבודה הייתה מקבלת 1.9% מהקולות, עוצמה יהודית 1.7%, המפלגה הכלכלית החדשה בראשות ירון זליכה 1.3%, תנופה בראשות עפר שלח 1.3%, גשר בראשות אורלי לוי־אבקסיס 0.3%, הבית היהודי 0.3% וותיקי ישראל בראשות דני יתום 0.0%.

הסקר של 'פאנלס' בדק גם האם איחודים בגושים היו משנים את התוצאות באופן משמעותי. התוצאות פורסמו אמש מנדטים בג'רוזלם פוסט.

הליכוד הייתה מקבלת 31 מנדטים, תקווה חדשה-ימינה 29, יש עתיד-הישראלים 22, הרשימה משותפת 11, ש"ס 8 ויהדות התורה 8, ישראל ביתנו 6, ומרצ 5. כחול לבן לא הייתה עוברת את אחוז החסימה.

בסקר השתתפו 527 חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט. הסקר בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים כאחד. טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.3%.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים