שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אייכלר: "אין שטח כבוש – יש שלטון כיבוש"
תקף את השמאל
ח"כ אייכלר: "הזכות לנסוע בכבישי יו"ש היא לגיטימית ליהודים וערביים. אבל יותר ויותר משתרשת ההרגשה בקרב הערביים שאפשר לזרוק אבנים על יהודים ללא עונש"
ישראל אייכלר | צילום: אתר הכנסת

ח"כ ישראל אייכלר נשא דברים בפני וועדת החוץ והביטחון של הכנסת ותקף את השמאל שמכנה את שטחי ארץ ישראל ביהודה ושומרון 'כיבוש': "אני שומע את ההגדרה שמגדירים את יו"ש כשטח כבוש. אין שטחי כבוש בארץ ישראל".

"ההגדרה לכיבוש היא אם השלטון מתייחס לאזרחיו ככובש זהו כיבוש בכל מקום כולל בתל אביב, בחיפה ובירושלים. ואם כך, השטח שבהכנסת ובג"צ יושבים עליו, שייח' באדר, בוודאי שטח כבוש עוד מ-48'. אבל את האמת אנחנו יודעים שעם ישראל אינו כובש את ארץ ישראל".

ח"כ אייכלר הוסיף: "הזכות לנסוע בכבישי יו"ש היא לגיטימית ליהודים וערביים. אבל יותר ויותר משתרשת ההרגשה בקרב הערביים שאפשר לזרוק אבנים על יהודים ללא עונש. עובדה היא שהם מעצימים אותה".

"מי ששתק כשהם זרקו אבנים בהתנחלות רחוקה או בחברון, מרגיש את זה עכשיו בשער שכם. כל אזרח בישראל, ערבי או יהודי, צריך לדעת שבמדינה נורמלית מי שזורק אבן על אנשים חפים מפשע או על רכבים, מיד הוא מוצא את עצמו במעצר".

"תארו לעצמכם באירופה, ברוסיה, בלונדון, בניו יורק או באיזה שהוא כפר בפילדלפיה מישהו יזרוק אבנים באמצע הדרך. ברור לכולנו מה יקרה לו מיד. הכל תלוי בהרתעה. אם המשטרה והצבא חזקים, האזרחים לא זורקים אבנים. אם הם מרגישים חולשה מצד הצבא, או אפליה בין נוער הגבעות לבין הערבים, זה מעודד אותם להגיע לשער שכם, והם יגיעו גם לתל אביב וליפו".

ח"כ אייכלר סיים את דבריו: "חולשה של הצבא והמשטרה היא סכנה קיומית לתושבים ולמדינת ישראל כולה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים