שיתוף
תגובות
דעות » איך בוחרים מברשת איפור בהתאמה אישית?
עמדת טיפוח
יש כל כך הרבה מברשות איפור וחלקן אף דומות מאוד • מעין קרני עם הטיפים למברשת בהתאמה אישית • וגם: ההבדל בין מברשת למברשת – לגבות, לעיניים וללחיים
מברשות איפור | צילום: Svetlana Lukienko, שאטרסטוק

היום אני בוחרת לכתוב על נושא שממעטים לכתוב עליו והוא המברשות.

תמיד מדברים על מוצרים – מייקאפ, צלליות, סמקים וברונזרים – ומוכרים אותם ברוב מרץ בחנות לכל דורש, אבל כשאת מגיעה הביתה עמוסה במוצרים ורוצה להגיע לתכל'ס, פתאום את מבינה שאין לך את הדרך לשים ולמרוח אותם בצורה מחמיאה ושאפילו לא חשבת על כך. את נאלצת שוב להשתמש בידייך כברירת מחדל.

חשוב גם לדעת שיש כל כך הרבה סוגים של הנחת איפור על הפנים ולכל אחת הדרך שהכי עובדת והכי נוחה לה.

לכן גם יש כל כך הרבה מברשות דומות, רק שבזו יש את הזווית היוצאת ובשנייה היא ישרה יותר, בשלישית היא קצת צפופה וברביעית שטוחה ולא עגולה.

אני אישית גיליתי שכל אחת שונה בשיטה שלה לאפר את עצמה. לאחת ממש נוח להשתמש במברשת ספציפית כי ככה היד שלה עובדת ולאחרת הרבה יותר טוב להשתמש במברשת צלליות עגולה ולא שטוחה – כי יש לה הרבה שטח על העפעף. לי מאוד חשוב לקלוע וללמד כל אחת את שיטת האיפור הקלה והיפה ביותר שלה בסדנא אחת חד פעמית, ותאמינו לי שזה ב"ה עובד.

אני אתן פה כמה טיפים למציאת והבדלה בין מברשות באופן כללי ולמה משמשות כל אחת (חלקן לפחות…) וההבדל ביניהן.

רוצה לקבל טיפים לאיפור מקצועי במייל? השאירי פרטים

ראשית, ישנן שתי קטגוריות ראשיות: מברשות משיער טבעי ומברשות משיער סינטטי.

הטבעיות מיועדות להנחת אבקות כמו פודרה, סומק, ברונזר, צלליות וכו'. הסינטטיות להנחת מוצרים רטובים כמו מייקאפ, אייליינר ג'ל, שימר וסומק רטוב.

בדרך כלל תרגישי את ההבדלים ביניהן. הטבעיות נעימות למגע והסינטטיות פחות, וצפופות יותר.

הכלל השני הוא שיש מברשות צפופות יותר ויש מברשות "פלאפיות" ואווריריות יותר. ככל שהמברשת יותר צפופה – היא נועדה להכיל יותר חומר.

לכן יש מברשות להנחת צלליות שהן צפופות ושטוחות ובנוסף גם מברשות לטשטוש הצלליות שהן פלאפיות ויכולות להיות גם עגולות וגם שטוחות. לרוב הנשים יותר קל לעבוד עם העגולות. אני ממליצה בחום להחזיק לפחות אחת מכל אחת, הן שונות לגמרי!

הדבר השלישי והכי פשוט, הוא פשוט לפי הגודל. אם את רוצה מברשת לאזורים קטנים, המברשת תהיה קטנה ולהיפך. כמו מברשת קטנטנה לזווית הפנימית של העין או מברשת סומק גדולה לכל הלחי.

הדבר הרביעי הן מברשות שטוחות או עגולות. עם המברשות העגולות תוכלי לעבוד רק בקצותיהן, דבר שעלול להגביל אותך. מצד שני בשימוש במברשות שטוחות – שימי לב כי עלייך להניח את החומר על עור הפנים עם אותו צד עליו הנחת את החומר ולא להשתמש עם הצד הריק. (ראיתי פשוט המון דברים, סורי…)

למייקאפ אתן כבר יודעות שאני ממליצה על ספוגית לחה ולא עם מברשת.

לצלליות אני ממליצה על מינימום של מברשת גדולה לטשטוש הצלליות ומברשת צפופה להנחתן.

לגבות, מאוד ממליצה על מברשת בשם "ספולי" שמסרקת את שיער הגבה מלכלוך איפור לפני שמאפרים אותו.

לסומק וברונזר אני ממליצה על מברשת גדולה, אוורירית ושטוחה יחסית.

להצללות אני ממליצה על מברשת דומה לשל הסומק אבל צפופה הרבה יותר, כי סומק וברונזר מונחים באופן טבעי ומפוזר והצללה יפה יותר כשהיא מפוזרת פחות. אפשר לחסוך ועם היד "לכווץ" את המברשת סומק ולעבוד איתה ככה, אבל פחות מומלץ כדי שלא תמצאי את עצמך עם הצללה ורדרדה למשעי.

מקווה מאוד שעזרתי, ושהצלחתן להבין מתוך הכתוב דבר חזותי ו'משמושי' כל כך… לכל שאלה אל תהססי לפנות אלי למייל, ואשמח לשמוע ולהרחיב עליו בטור, אם לא כתבתי עליו כבר J.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים