שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » איך יודעים אם יש שעטנז בבגד
שעטנז בבגדים
ענף הביגוד עבר מספר שינויים והחל להתפתח עוד ועוד בעשור האחרון, כך גם ענף הביגוד בעולם החרדי. מהתורה חל איסור ללבוש בגד המכיל שעטנז
| צילום: pexels

בדיוק לשם כך, ערכנו עבורכם מדריך אשר יסייע לכם בדבר. איך יודעים אם יש שעטנז בבגד – המדריך המלא. 

שעטנז 

לפי התורה, חל איסור חמור ללבישת בגד שיש בו שעטנז – חיבור של צמר יחד עם פשתן. מלבד העובדה כי מדובר באיסור תורה, ללבישת בגד עם שעטנז השלכות רוחניות רבות. 

בעת חיפוש בגדי ילדים לדתיים, הורים רבים נתקלים בקשיים שכן בתווית הבגד, או אף לאחר הרכישה בבדיקה במעבדה, מתגלה שעטנז בבגד. 

יצרני בגדים רבים, משתמשים בחוטי פשתן לשם יצירת הבגדים. הפשתן משמש כחומר עזר, אשר בין היתר, משמש לחיזוק הכפתורים או הכיסים. כמו כן, הפשתן ידוע כחזק, מאוורר, סופג לחות וקל, תכונות אלו, גורמות לעליית השימוש בפשתן ליצירת בגדים. 

אישור כשרות 

יצרני בגדים רבים, מתקשים לקבל אישור כשרות המעיד על ניקיון הבגד מחשש שעטנז. יצרני בגדים רבים אינם תופרים בעצמם את כלל חלקי הבגד, ומייבאים מיצרנים כאלו ואחרים חלקים. 

כך למשל בלא מעט חנויות, הבגד עצמו נתפר במקום ללא שעטנז, אך אל הבגד חוברו כיסים, או פריטי נוספים אשר יובאו ממקומות אחרים וחוברו באמצעות פשתן. 

HNR Kids – בגדי ילדים לדתיים ללא דאגה 

אם אתם מחפשים בגדי ילדים חרדים, צנועים וללא חשש שעטנז, HNR Kids  הוא המותג בשבילכם. בחנות המותג HNR Kids תוכלו למצוא מגוון רחב של פרטי לבוש, לבנים ולבנות, איכותיים, מעוצבים וייחודיים, המתאימים לכל יום חול, שבת או חג וכן נוחים לכל כיס. 

הבגדים של המותג HNR Kids  נתפרים במקום, כך שלא צריך לחשוש ולבדוק תוויות. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים