שיתוף
תגובות
משפחה » איך לשמור על אנרגיה חיובית בזמן הניקיונות?
עושים פסח
לקראת חג הפסח, הבאנו לכן את אורית כהן, מעצבת פנים ויועצת לארגון הבית, לסדרת כתבות שתעשה לכן סדר ותכין אתכן היטב להכנות לקראת החג
מוצרי ניקיון | צילום: Ustynchenko Iryna, שאטרסטוק

כולנו רוצות לעבור את ההכנות לחג בנעימות, שהילדים יזכרו כמה כיף בפסח ויחכו לחג, שהנקיונות לא יעברו בתסכול וצעקות ובכלל, שתהיה אוירה חיובית סביב ההכנות.

קיימים 4 סוגי אנרגיה שהם המשפיעים על האופן בו האווירה תהיה בבית. חיובית: גבוה/ נמוכה. שלילית: גבוה/ נמוכה. המטרה היא שתשמרי על אנרגיה חיובית בין אם היא גבוהה או נמוכה בכל העשייה שלך בבית.

איך עושים זאת?

בכל יום, כשאת מחליטה מה לנקות, תכניסי לזמן שלך גם את זמני המנוחה האוכל והפנאי. כל אלה יישמרו על האנרגיה חיובית והן יעשו בזמנים שאת צריכה הפסקה. לדוגמא: קמת בבוקר בהחלטה שאת מסיימת לנקות את כל המטבח כולל המקרר לפסח.

קמת עם המון מוטבציה, זריזות וכח להשלים את המשימה בהצלחה,התחלת את הבוקר באנרגיה חיובית גבוה, "הסתערת" על המטבח ושכחת להכניס משהו לפה, הגב מתחיל לכאוב. את ממשיכה לנקות למרות התשישות והרעב ואת לא עושה הפסקה מהפחד שאם תפסיקי לא תחזרי לנקות.

את אומרת לעצמך טוב, נשארו לי עוד שני ארונות ואני מסיימת. בקושי רב את סיימת ארון נוסף, מתחילה להרגיש סחרחורת ואיך הסבלנות שלך נגמרת, מחפשת בעצבים את הסמרטוט שנעלם. (אנרגיה שלילית גבוהה) בסוף כשאת מרגישה שכלו כל הקיצים ואת כבר ממש עייפה ועצבנית, את משאירה את כל הארון שהוצאת על השיש, כל המטבח מבולגן, כואב לך הגב ואת רעבה וצמאה. מיואשת שלא סיימת כמו שהבטחת לעצמך. תראי איך בחוסר תשומת לב הפכת להיות באנרגיה שלילית ונמוכה.

לא פלא שכל הנקיונות של פסח גורמים לך לצמרמורות?

אז שימי לב, מתי את מתחילה להתעייף. תשמרי על האנרגיה שלך חיובית כל הזמן. ברגע שאת שמה לב שהאנרגיה שלך יורדת, כשאת מתעייפת, תעצרי. תשתי מים. תאכלי משהו  תעשי מעשה שייעלה לך את האנרגיה שוב, כמו מנוחה, דיבור עם חברה. וכשהאנרגיה שלך עולה תמשיכי עם הניקיונות בשמחה.

את אותו רעיון יישמי גם עם בני הבית. תקבעי זמן של ניקיונות וזמן של מנוחה/ קריאה בספר/ יציאה. באופן כזה בני הבית ישמחו לשתף פעולה וידעו שלכל ניקיון או מנוחה יש זמן ועת.
בהצלחה!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים