שיתוף
תגובות
דעות » איך מחזירים לקוחות בתקופת קורונה? • טיפים
עצמאיות בחזית
הלקוחה של אתי כותבת לה בכאב שבזמן הקורונה איבדה הרבה לקוחות והיא ממש לא יודעת איך ומהיכן להחזיר אותם, בו בזמן שאתי רואה את החנויות מלאות קונים
מתפללים מחוץ למרכז המסחרי בחולון, לפי ההנחיות | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

בחוץ מסתובבות שאריות מאוגוסט, הרחובות מפוצצים באנשים עם מסכות, הסמטאות מחבקות את כל אותם שנשבר להם לראות קירות של בית מבידוד, או קורונה.

אני בדיוק חושבת על כך, על חנויות מלאות, על מרכזים מסחריים הומים ועל לקוחה שכתבה לי "תראי, הקורונה הזו כל כך מעצבנת שאני לא יודעת איך להביא מחדש את הלקוחות שלי. אז מאיפה יגיעו לקוחות עכשיו? אין לי טיפת אנרגיה למצוא אותם או להביא אותם מחדש אלי, מה עושים?"

היא כותבת לי בכאב, בו בזמן שאני רואה מלא אנשים במלא חנויות שנראה שרק מחפשים לקנות.

אז זהו, שתלוי מאד איזה עסק ומה זה נקרא לקוחות בחנויות. הקורונה לא עשתה טוב לכיסים שלנו, זה לא סוד מדינה או משהו, זו מציאות כואבת. יחד עם זאת, אנשים ממשיכים לקנות דברים הכרחיים, ומצד שני מחשבים כל דבר מאה פעמים.

אז איך להביא לקוחות? לחשוב כמו שהם חושבים ולהתאים להם את המוצר או השירות בהתאמה למצב.

איך?

  1. מחירי מבצע או מחיר מפתה.
  2. הבלטה של מוצר שמתאים יותר כרגע.
  3. מוצר משיכה או מתנה מעניינת בכדי להגיע למוצר הרווח.
  4. להבין את הלקוחות, לדעת שכולם באותה סירה ולבא לקראתם, הם יזכרו לכם את זה.

בהצלחה,

לקוחות נעימים!

אתי קצבורג היא יועצת ומלווה עסקית, עיתונאית, מרצה ליזמים ולתקשורת בינאישית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים