שיתוף
תגובות
לאישה » טיפים » איך מניחים את המייקאפ?
טיפטיפוח
היי, לפעמים נראה קשה ומסובך, כל האיפור הזה… תאמינו לי, זה לא! ובשביל זה אני פה- לתת לכן את הטיפים לאיפור מעשי וקליל
ערכת איפור | צילום: Daria Minaeva, שאטרסטוק

היי, שבוע שעבר דיברנו איך בוחרים מייקאפ מעולה, והשבוע, כמו שהבטחתי, אני כאן עם כל הטיפים איך מורחים מייקאפ בלי שהוא ייראה מרוח או בולט:

איך מניחים את המייקאפ?
לאחר שמצאנו את הגוון המתאים, כמו שהסברתי בשבוע שעבר, נניח את המיקאפ בכמה נקודות במרכז הפנים- בלחיים, אף מצח וסנטר. ונפזר אותו בעזרת ספוגית או מברשת כלפי חוץ, כאשר נגיע לאזור הצוואר נמרח אותו לתוך הצוואר בתנועות משיכה ונטשטש היטב, כך נימנע ממראה של קו מייקאפ.

עוד נקודה חשובה – מטרת המייקאפ היא להחליק את העור ולתת מראה של צבע אחיד לפנים. המייקאפ לא אמור להיות נוכח מדי, זאת אומרת, אם העור שלך נראה חלק ויפה אבל לא רואים שזה בגלל המיקאפ סימן שאת עושה את זה טוב!

עוד כמה נקודות על המיקאפ

  • מייקאפ יפה יושב על עור טוב, לכן חשוב להכין את העור נכון לאיפור ולשים קרם לחות. (ארחיב את זה בפעם אחרת)
  • מייקאפ יכול לכסות רק צבעים, ןלא בליטות או שקעים, לא משנה כמה תעמיסי, בשביל להחליק את העור ניתן להשתמש בפריימר המיועד לכך.
  • אני שומעת הרבה בנות שנמנעות משימוש במייקאפ בגלל שחושבות שהוא מזיק לעור. אני חייבת לציין שפעם אמנם האיפור היה פחות בריא לעור, אבל כיום רוב המייקאפים לא מזיקים לעור, ואפילו לפעמים מזינים וטובים לעור. חשוב להדגיש ששימוש במייקאפים מאוד כבדים ועמידים פחות מומלץ ביום יום כי אז העור לא 'נושם' מספיק.
  • צריך לדעת איך להניח את המייקאפ בצורה הנכונה, לפעמים הבעיה היא לא המייקאפ עצמו אלא פשוט שימוש שגוי בו.

וזהו להפעם! מקווה שעזרתי עם הטיפים, אם יש לכן שאלות או שתרצו שארחיב על נושא מסוים אפשר לפנות אלי בפרטי במייל – [email protected] להתראות בשבוע הבא!


כותבת: גילה אדלר, מאפרת ומנחת סדנאות לאיפור

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים